کد خبر: ۱۶۵۰۳۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۷ - ۱۵ شهريور ۱۴۰۳
مدرس دانشگاه شیراز: 

عقب‌نشینی بدون تاکتیک حرام است

 مدرس دانشگاه شیراز گفت: همان‌طور که فرماندهان ما وعده داده‌اند و مقام معظم رهبری نیز فرموده‌اند اسرائیل قطعاً تنبیه می‌شود، عقب‌نشینی بدون تاکتیک حرام است پس قطعاً این اتفاق رخ خواهد داد.

 غلامرضا صفرپور در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، بیان کرد: همان‌طور که فرماندهان ما وعده داده‌اند و مقام معظم رهبری نیز فرموده‌اند اسرائیل قطعاً تنبیه می‌شود، عقب‌نشینی بدون تاکتیک حرام است پس قطعاً این اتفاق رخ خواهد داد.

 وی افزود: همه می‌دانیم که اسرائیل هم اکنون در شکننده‌ترین حالت ممکن قرار دارد، به این دست و پا زدن‌ها توجه نباید کرد که چون گربه به تنگ آید، عاقبت به چنگ آید، مقام معظم رهبری حاضر به جاری‌شدن هیچ خونی نیستند؛ اما کشور هر لحظه بایستی آماده هر اتفاقی باشد.

 مدرس دانشگاه شیراز با بیان اینکه در این راستا بایستی تمامی زوایا مورد بررسی قرار بگیرد، گفت: باید آمادگی آفند و پدافند به بالاترین سطح ممکن برسد تا در صورت نیاز از هرگونه ضربه و حملات دشمن پیشگیری کرده و پاسخ دهیم.
 
 صفرپور مطرح کرد: هم اکنون اسرائیل در آمادگی ۱۰۰ درصدی قرار دارد و هرچقدر این آماده باش به طول بینجامد نیرو فرسوده شده و فشار روانی او را از پای درخواهد آورد.

 وی خاطرنشان کرد: جبهه مقاومت به صورت مستقل در حال فعالیت است و تمرکز را از اسرائیل سلب کرده است، علاوه بر ضربات حماس و جهاد اسلامی در غزه، کرانه باختری نیز در ناامنی از سوی حزب‌الله لبنان و حشدالشعبی و حزب‌الله عراق قرار گرفته است.

 مدرس دانشگاه شیراز ادامه داد: در واقع شمال و جنوب غربی و مرکز اسرائیل در زیر این ضربات در کلافه کننده‌ترین حالت ممکن قرار دارد و از نظر اقتصادی نیز با کشته شدن و استعفا برخی فرماندهان و ناامنی و آواره شدن شهرک‌نشین‌ها و از طرفی دیگر مهاجرت معکوس با مشکل جدی روبرو شده است.
 
 صفرپور بیان کرد: در یک حرکت در عملیات اربعین حزب‌الله لبنان ۱۲ پایگاه حساس و مهم اسرائیل مورد هدف قرار گرفت که اسرائیل حتی نتوانست به آن پاسخ بدهد، قبل از حمله نیز اکثر سامانه‌های پدافند هوایی اسرائیل از جمله گنبد آهنین و... از کار افتاده بود و اسرائیل فقط موشک‌های حزب‌الله را تماشا کرد تا به هدف اصابت کند.

 وی در پایان تصریح کرد: پس این عقب افتادن انتقام دلیلش نه سازش، نه ترس، نه منصرف شدن و نه مذاکره کردن است، بلکه دلیل آن فقط و فقط تاکتیک است، پس نباید گذاشت که رسانه‌های معاند بر ذهن‌ها اثر منفی بگذارد.
 
 انتهای خبر/224224

نظرات بینندگان