کد خبر: ۱۶۵۱۰۸
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۵ - ۲۲ شهريور ۱۴۰۳
 رئیس بیمارستان فاطمه الزهرا (س) کوار خبر داد: 

راه‌اندازی ۲ اتاق عمل در بیمارستان کوار

رئیس بیمارستان فاطمه الزهرا (س) کوار از راه‌اندازی و شروع به کار اتاق عمل ارتوپدی و اتاق عمل زنان در این بیمارستان خبر داد.

حسین رحیمی در گفتگو با خبرنگار گروه سلامت پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، بیان کرد: اتاق عمل ارتوپدی و اتاق عمل زنان در بیمارستان کوار راه‌اندازی و آغاز به کار کرد.

راه‌اندازی ۲ اتاق عمل در بیمارستان کوار

وی افزود: در ادامه روند سال گذشته به منظور افزایش خدمات بیمارستان فاطمه الزهرا (س) کوار و پیگیری‌های متعددی که صورت گرفت، هم اکنون به همت مسئولین و پرسنل بیمارستان، اتاق عمل ارتوپدی و اتاق عمل زنان به خدمات این بیمارستان اضافه شده است که بعد از انجام چند عمل در هفته دولت افتتاح شدند.

رئیس بیمارستان فاطمه الزهرا (س) گفت: طی یک سال گذشته چهار عمل جراحی به عناوین جراحی ارتوپدی، جراحی عمومی، متخصص زنان و گوش و حلق و بینی که نیاز اساسی مردم است به بیمارستان فاطمه الزهرا شهرستان کوار افزوده شده است.

راه‌اندازی ۲ اتاق عمل در بیمارستان کوار

رحیمی خاطرنشان کرد: درمانگاه بیمارستان کوار دارای ۲۴ متخصص است که آماده خدمت‌رسانی به مراجعه‌کنندگان خواهند بود.

وی ادامه داد: استقرار این خدمات باعث کاهش هزینه بیماران کواری شده و رفت و آمدهای اجباری به منظور درمان در بیمارستان‌های شیراز را کاهش می‌دهد.

شایان‌ذکر است افزایش تجهیزات و خدمات بیمارستان کوار از مهم‌ترین دغدغه‌ها و مطالبات مردم شهرستان کوار است که با مدیریت جوان بومی شهرستان شاهد افزایش بخش و تجهیزات بیمارستان فاطمه الزهرا (س) کوار هستیم.

به گزارش «شیرازه»، کوار در ۵۰ کیلومتری جنوب غربی کلان‌شهر شیراز قرار دارد.

انتهای خبر/224224

نظرات بینندگان