کد خبر: ۱۶۵۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۱ - ۲۴ شهريور ۱۴۰۳
رئیس هیأت دوچرخه‌سواری شیراز خبر داد:

برگزاری مسابقات دوچرخه‌سواری در شیراز

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری شیراز از مسابقات دوچرخه‌سواری لیگ دسته یک کشور با حضور ۶ تیم در رشته تایم‌تریل در شیراز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، مسابقات دوچرخه‌سواری لیگ دسته یک کشور با حضور۶ تیم در رشته تایم‌تریل در شیراز برگزار شد.

 میثم قائدی در توضیح این مسابقات، بیان کرد: مسابقاتی که امروز در حال برگزاری است مسابقات لیگ دسته اول کشور که  ۶ تیم از استان‌های تهران، اصفهان، یاسوج، فارس و دو تیم اعزامی از ارگان‌های نظامی در این مسابقات حضور دارند.

 وی افزود: این مسابقات با حمایت کامل شهرداری شیراز به‌ ویژه علی امینی شهردار منطقه هفت، محمدحسن اسدی شهردار شیراز، صادق سلیمی رئیس پلیس راهور فارس، نیروی انتظامی وهیأت دوچرخه‌سواری فارس برگزار شد.

 رئیس هیأت دوچرخه‌سواری شیراز خاطرنشان کرد: بعد از مدت‌ها توانستیم یک مسیر ایمن در شهر شیراز پیدا کنیم تا بتوانیم با خیال آسوده این سری از مسابقات را برگزار کنیم.

 قائدی ادامه داد: امروز روز اول مسابقه است که با رشته تایم تریل برگزار شده و فردا ۲۵ شهریورماه در رشته استقامت این مسابقات برگزار خواهد شد.

 وی بیان کرد: برنامه ما این‌گونه است که باتوجه‌ به اینکه فارس در رشته کوهستان در سطح کشور حرف اول را می‌زند و با وجود قهرمانی‌های مختلفی که دارد، متأسفانه در رشته کورسی هنوز نتوانستیم جایگاه اصلی که لایق استان باشد را به‌دست آوریم.

 رئیس هیأت دوچرخه‌سواری شیراز در ادامه گفت: ان‌شاءالله این میزبانی شروعی باشد برای رشته کورسی که بتوانیم از این به بعد قهرمان‌های شایسته ای را در این رشته پرورش و تحویل جامعه ورزش استان و کشور دهیم.

 قائدی در پایان با اشاره‌ به مشکلات دوچرخه‌سواران از جمله گرانی تجهیزات که تهیه آن‌ها با خود ورزشکاران است، یادآور شد: مشکل سخت دیگری که وجود دارد بستن مسیر مسابقه است که همکاری بیشتری را از جانب پلیس راهور، فرماندهی نیروی انتظامی، معاونت حمل‌ و نقل و ترافیک که همیشه لطف خود را به جامعه ورزشی ثابت کرده اند، می طلبد و همچنین لازمه فرهنگ‌سازی نیز از طرف خود مردم است.

انتهای خبر/224224

نظرات بینندگان