کد خبر: ۱۶۵۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۶ - ۳۱ شهريور ۱۴۰۳
شیرازه گزارش می‌دهد:

برگزاری رژه ۳۱ شهریور در شیراز

همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، مراسم رژه ۳۱ شهریور نیروهای مسلح به ‌مناسبت گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد دفاع مقدس، در شیراز برگزار شد.

به گزارش واحد فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «شیرازه»، نیروهای مسلح استان فارس امروز صبح مصادف با ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ طبق روال هر سال هم‌زمان با شروع هفته دفاع مقدس مسلح به مناسبت گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد دفاع مقدس، در بلوار استقلال شیراز برگزار شد. 

 در این گردهمایی که با حضور مسئولین استانی و شهری و خانواده معظم شهدا برگزار شد، نیروهای سپاه، بسیج، ارتش و فراجا با برگزاری رژه پیاده و خودرویی توان و اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

 محمدهادی ایمانیه استاندار فارس در این مراسم ضمن تبریک میلاد باسعادت پیامبر رحمت حضرت محمد (ص) امام جعفر صادق (ع)، در خصوص گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس یادآور جان‌فدایی‌ها و رشادت‌ها، مجاهدت‌ها و مقاومت‌های رزمندگان اسلام است که جان و خون خود را در راه اسلام فدا کردند؛ آزادگانی که سال‌ها اسارت و سختی‌هایی را برای ایران و اسلام عزیز تحمل کردند شگفت‌آور و بیادماندنی است.

 استاندار فارس در ادامه ضمن تکریم مقام والای شهدا بیان کرد: خانواده‌های معظم شهدا، همسران و فرزندان شهدا عزیزان خود را تشویق و بدرقه کردند که جان خود را برای اسلام و ایران عزیز فدا کنند و امروز اگر ایران عزیز، مقتدر و سربلند و در کل دنیا مرجعی مقتدر و با آبرو برای تصمیم‌گیری‌های دنیاست؛ مدیون قطره‌قطره خون این شهدای عزیز است. 

 در ادامه مراسم، ابوالقاسم رضایی فرمانده ارشد نظامی آجا در فارس و کهگیلویه و بویراحمد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس گفت: به فضل الهی امروز نیروهای ارتشی، سپاهی و انتظامی در دفاع از میهن اسلامی از آمادگی کامل برخوردار هستند.

 امیر رضایی در ادامه بیان کرد: دستاوردها و پیشرفت‌های امروز کشورمان مدیون خون شهدا است و با تکیه بر دانش بومی جوانان، کشور اسلامی ایران در زمینه ساخت و تولید تجهیزات نظامی به خودکفایی رسیده و در اجرایی کردن ایده‌ها به تولید، فاصله‌ها را کاهش داده‌ایم.

 وی افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در فارس، در آستانه دومین همایش ملی ۱۵ هزار شهید استان، ضمن تجدید بیعت با فرمانده کل قوا در راستای نیل به اهداف و آرمان‌های مقدس انقلاب در مسیر شهدا قدم برمی‌دارند.

 انتهای پیام/۲۲۴۲۲۴

برچسب ها: رژه ، هفته دفاع مقدس ، فارس
نظرات بینندگان