کد خبر: ۱۶۵۱۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۱ - ۰۲ مهر ۱۴۰۳
شیرازه گزارش میدهد؛

پیام تسلیت وزیر اطلاعات برای درگذشت رضا سراج

وزیر اطلاعات به مناسبت درگذشت سخنگو و معاون ارتباطات دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی پیام تسلیت صادر کرد

 به گزارش پایگاه خبری «شیرازه»، به نقل از تابناک؛ حجت‌الاسلام والمسلمین «سید اسماعیل خطیب» وزیر اطلاعات به مناسبت درگذشت رضا سراج پیام تسلیت صادر کرد.

 پیام تسلیت وزیر اطلاعات به شرح زیر است: 

 انا لله و انا الیه راجعون

 درگذشت مرحوم مغفور جناب آقای سراج، سخنگو و معاون ارتباطات دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی را به خانواده مکرم آن مرحوم، کلیه دوستان و همکاران، هم‌سنگران و بازماندگان تسلیت می‌گویم.

 خدمات شایان ایشان در مسئولیت‌های مختلف، باقیات الصالحات و ذخیره آخرت آن مرحوم است.

 از خداوند متعال برای آن مرحوم، رحمت و مغفرت واسعه و برای بازماندگان، همرزمان و دوستان ایشان صبر و اجر از درگاه الهی مسئلت می‌نمایم.

 سراج که بود و دلیل فوتش چه بود

 

پیام تسلیت وزیر اطلاعات برای درگذشت رضا سراج

 

 رضا سراج فعال رسانه‌ای، کارشناس ارشد مسائل راهبردی، عضو هیئت علمی دانشگاه و سخنگو و معاون ارتباطات دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی بعد از یک عمل جراحی سخت تومور مغزی دعوت حق را لبیک گفت. سراج طی هفته‌های گذشته در پی ابتلا به بیماری در بیمارستان تحت درمان قرار داشت.

 ریاست دانشکده و پژوهشکده پیامبر اعظم (ص) دانشگاه جامع امام حسین (ع)، ریاست سازمان بسیج دانشجویی و معاونت سیاسی قرارگاه ثارالله از جمله مسئولیت‌های مرحوم سراج در طول خدمت بوده است. وی تألیفات در زمینه‌های راهبردی، سیاسی و فرهنگی داشته است و سابقه راهنمایی و داوری رساله‌های دکتری متعددی را در کارنامه خود برجای گذاشته است. خرداد ۱۴۰۲، وزارت خزانه‌داری ایالات متحده این مرحوم را تحریم کرد.

 انتهای خبر/

منبع: تابناک
نظرات بینندگان