کد خبر: ۱۶۵۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۵ - ۱۳ مهر ۱۴۰۳
امام جمعه بوانات گفت:

راه مکتب سید حسن نصرالله ادامه دارد

امام جمعه بوانات در خطبه های نماز جمعه ۱۳ مهرماه از نیرو های مسلح کشور از انجام عملیات وعده صادق۲ تشکر کرد و گفت: راه شهید نصرالله با شهادت ایشان از بین نخواهد رفت.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«شیرازه»، حجت الاسلام احسان تندگام امام جمعه شهرستان بوانات در خطبه های امروز با اشاره به شهادت دبیر کل حزب الله لبنان گفت: شهادت سید حسن نصرالله گرچه برای امت اسلامی سنگین و غم بار است اما یقین داریم که راه و مکتب این شهید با قدرت بیشتری ادامه پیدا خواهد کرد و چنین عاقبت نیکویی سند حقانیت مکتب سید مقاومت می باشد.

راه مکتب سید حسن ادامه دارد

امام جمعه شهرستان بوانات افزود: نظام اسلامی و احزاب وابسته به آن از آنجا که شخص محور نبوده و رهبران این نظام هیچ گاه قصد مرید پروری و قهرمانسازی از خود را ندارند به همین دلیل با شهادت و فقدانشان راه و رسمشان از میان نخواهد رفت و مسیر الهی آنان به وسیله اشخاص دیگر پیگیری خواهد شد. 

امام جمعه بوانات در بخش دیگری از خطبه ها ضمن تشکر از نیروهای مسلح کشور، انجام عملیات وعده صادق۲ را خواسته همه آزادگان عالم و مطابق با قوانین بین المللی دانست که می‌تواند عامل مهمی در بازدارندگی رژیم منحوس صهیونیستی باشد.

تندگام در ادامه با یادآوری راهپیمایی مردم شریف شهرستان بوانات در حمایت از حزب الله لبنان ، برگزاری چنین تجمعاتی را از مهمترین عوامل آشنایی نسل جدید با اهداف و آرمان‌های اسلامی-انسانی حزب الله لبنان و سایر احزاب هم سو دانست. 

وی در پایان با اشاره به هفته فراجا از زحمات نیروهای انتظامی شهرستان تقدیر و تشکر نموده و افزود: مهمترین هدیه نیروی انتظامی به جامعه استقرار و حفظ نظم و امنیت است؛ موضوعی که اگر با اخلال روبرو شود سایر ابعاد زندگی نیز تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.

انتهای خبر/۲۲۴۲۲۴

نظرات بینندگان