کد خبر: ۱۶۵۳۶۲
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۵ - ۱۹ مهر ۱۴۰۳
شیرازه گزارش می‌دهد؛

برگزاری اجلاسیه شهدای ادیان توحیدی در شیراز

فرمانده سپاه ناحیه بقیةاللّه از برگزاری اجلاسیه ملی شهدای ادیان توحیدی در شیراز خبر داد و گفت: یادواره شهدای ادیان توحیدی در روز ۳۰ مهر برگزار می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «شیرازه»، فرمانده سپاه ناحیه بقیةاللّه احمد جعفری در نشست خبری با خبرنگاران از برگزاری اجلاسیه ملی شهدای ادیان توحیدی در شیراز خبر داد و گفت: یادواره شهدای ادیان توحیدی در روز ۳۰ مهر برگزار می‌شود.

وی افزود: در هفته دفاع مقدس، برنامه‌های بسیار خوب و متنوع در تمام حوزه‌های اجتماعی، امنیتی و فرهنگی برگزار شد که با پوشش خوب اصحاب رسانه روبه‌رو بودیم که جای تقدیر است.

فرمانده سپاه ناحیه بقیةاللّه شیراز با بیان اینکه در آستانه یک رویداد عظیم فرهنگی در استان فارس هستیم، گفت: در جهت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تکریم خانواده معظم شهدا از ابتدای سال، برنامه‌های متعددی با حضور اقشار جامعه برگزار شد.

وی با بیان اینکه ۲ برنامه در راستای همایش ۱۵ هزار شهید استان فارس به‌صورت ویژه توسط ناحیه برگزار می‌شود، تصریح کرد: اجلاسیه شهدای ادیان با حضور اکثر ادیان، مسئولین استان و نماینده‌ها برگزار می‌شود. همچنین در این برنامه، سخنران کشوری حضور پیدا می‌کند.

جعفری، ادیان را بخش مهم این جامعه دانست و افزود: ادیان در عرصه دفاع از کشور و در عرصه توسعه و پیشرفت کشور، مشارکت اثرگذاری را داشتند و ۱۴۷ شهید و ۱۹۷ جانباز ادیان برای آرامش این مردم به جنگ در دفاع مقدس رفتند.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های متعددی در راستای همایش ۱۵ هزار شهید استان فارس توسط این ناحیه پیش‌بینی شده است، ادامه داد: یادواره شهدای ادیان توحیدی، بازتاب ملی و بین‌المللی دارد.

فرمانده سپاه ناحیه بقیةاللّه شیراز اضافه کرد: یادواره شهدای حرم احمد ابن موسی (ع) در ۴ آبان در حرم مطهر برگزار خواهد شد و امیدواریم که تمامی دستگاه‌ها پای کار باشند و بتوانیم مراسمی در شأن شهدا برگزار کنیم.

جعفری با اشاره به اینکه گل‌باران مزار شهدا، محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زایی از جمله برنامه‌های این ناحیه است، اضافه کرد: در روزهای ۲۵ و ۲۶ مهر، ارائه خدمات بیمارستان صحرایی را در روستای کرونی خواهیم داشت.

انتهای خبر/ 224224

نظرات بینندگان