کد خبر: ۳۰۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۷ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۱

قرآن كتاب برنامه زندگي و سعادتمندي انسان‌ها است

مدير كل آموزش و پرورش فارس گفت: قرآن اثر بخش‌ترين دستور كار سعادتمندي انسان‌هاست كه خداوند بر قلب پيامبر اسلام (ص) وارد كرد.

محمدحسين روزيطلب، عصرروز گذشته در مراسم افتتاحيه مسابقات قرآن كريم مراكز ده گانه آموزش و پرورش فارس  در شيراز گفت: قرآن كتاب برنامه زندگي و اثر بخش‌ترين دستور كار سعادتمندي انسان‌ها است كه خداوند بر قلب پيامبر اسلام (ص) وارد كرد تا براي هميشه فراروي آنها باشد.

وي افزود: قرآن بر قلب پيامبر اسلام (ص) فرو فرستاده شد زيرا در ميان مجموعه خلقت از حضرت آدم تا حضرت خاتم و تا پايان دنيا، قلبي به قداست و نورانيت پيامبر اعظم (ص) گنجايش و ظرفيت پذيرش آن را نمي‌توانست داشته باشد.

مدير كل آموزش و پرورش فارس با اشاره به نزول قرآن در شب قدر، گفت: در شب قدر قرآن بر قلب پيامبر نازل شد و اين ارتباط برقرار گرديد چرا كه هيچ زماني ارزشمندتر از اين زمان نبوه كه بتواند حامل اين پيام رباني باشد.

روزيطلب تصريح  كرد: اين معجزه جاويدان الهي از زمان نزول تا هميشه ايام انسان‌ها را به يگانگي و توحيد در انديشه و رفتار دلالت مي‌كند.

وي با اشاره به مسابقات قرآن كريم ده گانه استان خاطرنشان كرد: برگزاري مسابقات قرآن كريم در سطح آموزشگاه تا وزارت با هدف انس هرچه بيشتر دانش آموزان عزيز به معارف بلند اين كتاب مقدس و تلاش براي اجراي هرچه مطلوب‌تر آموزه‌هاي آن در ميان فراگيران است.

انتهای پیام/20

برچسب ها: قرآن ، سعادتمندی ، روزیطلب
نظرات بینندگان