کد خبر: ۳۲۹۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۱ - ۰۹ تير ۱۳۹۱

حضورنمایندگی یک‌شرکت‌آمریکایی درنمایشگاه‌شیراز

با وجود اینکه انتظار می رفت در سال حمایت از سرمایه ایرانی حضور شرکت های ایرانی در نمایشگاه لوازم خانگی امسال پر رنگ تر باشد اما شاهد حضور چشمگیر شرکت های خارجی در چهاردهمین نمایشگاه لوازم خانگی هستیم.
به گزارش شیرازه به نقل از سحاب نیوز : در حالی چهاردهمين نمايشگاه بين‌المللي لوازم خانگي، صوتي و تصويري و چهارمين نمايشگاه دوربين ديجيتال، تجهيزات جانبي،این روز ها آغاز بکار کرده است که باز هم شرکت های خارجی حضور چشمگیری در نمایشگاه دارند.
 
 با وجود نامگذاری سال91 از طرف رهبری به عنوان سال تولید ملی و حمایت از سرمایه ایرانی شاهد وجود انواع شرکتها و نمایندگی های شرکتهای خارجی هستیم که به هیچ وجه حضور این شرکتها قابل مقایسه با حضور شرکتهای ایرانی نیست،و به ندرت شرکتها ایرانی در این نمایشگاه مشاهده می شوند.

هر چند روز گذشته اسکندری مدیر عامل نمایشگاه بین المللی در مصاحبه ای با ایسنا از حضور60 در صدی تولید کنندگان محصولات ایرانی در نمایشگاه خبر داده بود اما بازدید خبرنگار سحاب نیوز از نمایشگاه و مغایر بودن آنچه از سوی مدیر عامل نمایشگاه مطرح شده باعث شد  که در گفت و گویی با  مسئول روابط عمومی نمایشگاه علت این امر را جویا شویم.


مباشری در این باره گفت:«محصولاتی مانند LG ,AEG,...هم که بعضا در ایران مونتاژ می شوند جز این 60 درصد محاسبه شده و در این باره رسانه ها دچار سو تفاهم شده اند»


از جمله مواردی هم که جای تعجب و تامل دارد حضور نمایندگی فروش یک شرکت آمریکایی با عنوان نیولایف است که نمایی از پرچم آمریکا را نیز در سر در غرفه خود دارد.


این نماینده فروش محصولات آمریکایی که عمده معرفی محصولات خود را در شبکه های ماهواره ایی انجام می دهد این نمایشگاه مامنی برای ارائه محصولاتش شده است.
 
لازم به ذکر است در نمايشگاه‌ و در بخش لوازم خانگي  شركت‌هايي از ژاپن، كره جنوبي، ايتاليا، بلژيك، آلمان و چين و دربخش لوازم صوتي و تصويري و نمایندگی كشورهاي آلمان، تركيه، كره جنوبي، ژاپن، مالزي، آمريكا، هلند، روسيه، بل‍ژيك و چين حضور دارند.
 
 
 
 
 

 
 
 
 

 

 

 

 
 
 

 
غرفه های محصولات ایرانی در نمایشگاه  بین المللی شیراز
 

 
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
hamidnazar@gmail.com
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۹ تير ۱۳۹۱
18
سلام من بعنوان یک صنعتگر استانی که درنمایشگاه های زیادی شرکت نموده ام عرض می کنم که بطور قطع نمایشگاه بایدک کشیدن نام \\\"بین الملل\\\" بجای اینکه محل عرضه تکنولوژی های جدید یا جذب سرمایه گذاری باشند به محل تبلیغ اجناس مصرفی خارجی و نفوذ بیشتر نمایندگی های فروش اجناس وارداتی در کشور تبدیل شده است