کد خبر: ۳۳۹۳۷
تاریخ انتشار: ۰۷:۳۷ - ۲۹ تير ۱۳۹۱

انتقاد استاندار فارس از وزارت فرهنگ و ارشاد

استاندار فارس در حاشيه برگزاري جايزه ادبي شيراز از عدم همكاري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي براي احداث تالار مهر شيراز انتقاد كرد.

به گزارش شیرازه به نقل از کیهان، «حسين صادق عابدين» درباره وضعيت مصوبات فرهنگي سفرهاي هيئت دولت به استان فارس گفت: تمام تلاش ما بر اجرايي شدن كامل مصوبات هيئت دولت در فارس است كه در اين ميان مصوبات فرهنگي نيز درحال پيگيري است.
وي اظهار داشت: تالار مهر شيراز از جمله مصوبات سفر هيئت دولت به فارس است كه در سال گذشته كلنگ زني شد اما با وجود پيگيري ها، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي همكاري لازم را براي راه اندازي اين مجموعه ندارد.
وي افزود: اين تالار به عنوان طرح مهر ماندگار معرفي شده است اما متأسفانه وزارت ارشاد پيگيري براي اجرايي شدن آن نداشته است.
وي در ادامه با اشاره به برگزاري جايزه ادبي شيراز گفت: بايد بخش قرآني نيز به بخش هاي مختلف اين جايزه اضافه شود و از طرفي شرايطي فراهم شود تا تعداد بيشتري فرصت حضور و ارائه آثار در اين جايزه داشته باشند.
استاندار فارس اظهار داشت: انتظار ما از برگزاركنندگان جايزه ادبي شيراز اين است كه نام اين جايزه را در عرصه بين المللي نيز پررنگ كنند و همه محافل ادبي از برگزاري اين جايزه مطلع شوند.
وي افزود: مديريت ارشد استان از برگزاري جشنواره هاي فرهنگي استقبال مي كند و جايزه ادبي شيراز نيز به طور حتم در سال هاي آينده ادامه خواهد يافت.

نظرات بینندگان