کد خبر: ۳۵۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۴ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۱

قرارگاه بصیرت به طور جدی وارد عرصه جنگ نرم می‌شود

مدیر مسئول قرارگاه فضای مجازی بصیرت گفت: برای حضور موثر در فضای مجازی باید خود را بیش از پیش آماده کنیم چرا که این قرارگاه در آینده نزدیک به صورت جدی‌تری وارد عرصه حساس و خطیر جنگ نرم خواهد شد.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس، حمیدرضا زندی، مدیر مسئول قرارگاه فضای مجازی بصیرت طی سخنانی در مراسم اولین دوره تکمیلی فضای مجازی بسیج افزود: در این دوره نزدیک به 500 نفر از فعالان عرصه فضای مجازی شرکت کرده و با استقاده از اساتید مجرب و نام آشنا دروس مختلفی را فراگرفتند.

حمید رضا زندی با اشاره به وجود فضای پرنشاط ،علمی و مشارکت جویانه در این دوره آموزشی اظهار داشت:بسیج همواره از استعدادهای زیادی سرشار بوده است و خوشبختانه قرارگاه فضای مجازی بسیج هم توانست با جذب افراد توانمند،استعدادهای آنها را پرورش داده و به فعلیت برساند.

وی آموزش را یک سرمایه‌گذاری بی بدیل و پرمنفعت برای آینده توصیف کرد و گفت: قرارگاه فضای مجازی بصیرت از ابتدای شکل گیری بر این امر اهتمام ورزیده است و از این پس نیز با راه‌اندازی اولین پایگاه اینترنتی آموزش مجازی در حوزه رسانه فعالیت خود را گسترده‌تر خواهد کرد.

مدیر مسئول قرارگاه بصیرت ادامه داد: برای حضور موثر در فضای مجازی باید خود را بیش از پیش آماده کنیم چرا که این قرارگاه در آینده نزدیک به صورت جدی تری وارد عرصه حساس و خطیر جنگ نرم خواهد شد.

زندی تصریح کرد: بسیج و نیروهای انقلابی باید بیش از گذشته در این فضا حضور یافته و به تبین ارزشها و دستاوردهای نظام اسلامی جمهوری اسلامی بپردازند.

وی ادامه داد: دشمن سرمایه گذاری زیادی برای نفوذ به افکار عمومی مردم جهان با استفاده از اینترنت انجام داده است اما این سرمایه گذاری عظیم در مقابل اراده و ایمان فرزندان انقلاب راه به جایی نخواهد برد و ما همانند دوران دفاع مقدس در مقابل همه قدرت و سرمایه استکبار در عرصه فضای مجازی خواهیم ایستاد.

اولین دوره آموزش تکمیلی فضای مجازی بسیج از هفتم تا دهم شهریور امسال با حضور نزدیک به 500 نفر از فعالان این حوزه برگزار شد.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان