کد خبر: ۳۶۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۴ - ۱۷ مهر ۱۳۹۱

مراسم روز جهانی کودک در شیراز برگزار شد

به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس مراسم روز جهانی کودک در شیراز برگزار شد.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس، مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس در این مراسم اظهار داشت: تمام بزرگسالان باید به گونه‌ای بیندیشند که کودکان را درک کنند و به آنها محبت بورزند.

مجتبی حق‌پرست ادامه داد: برنامه یک هفته با کانون همزمان با سراسر کشور از 15 مهر ماه در مراکز کانون پرورش فکری ثابت و سیار استان فارس برگزار می‌شود که تا 21 همین ماه ادامه دارد.

وی افزود: در این هفته برنامههای مختلفی در کشور اجرا میشود که از جمله آنها میتوان به برگزاری نمایشگاه و کارگاه نشریه‌نگاری، نمایش فیلم و انیمیشن ساخت اعضای کانون، برپایی نمایشگاه دستاوردهای فرهنگی اعضای کانون، اجرای بازیهای محلی، برپایی کارگاه‌های نقاشی، کاردستی، شعر و قصه‌نویسی اشاره کرد.

حق‌پرست ادامه داد: در برگزاری این هفته، سعی کردیم تمام مراکز سیار و ثابت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس زیر پوشش قرار گیرد و بر همین اساس برنامه‌های مختلفی متناسب با هر مکان برگزار میشود.

این مسئول متذکر شد: در این هفته از اعضای فعال مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس تقدیر به عمل می‌آید و همچنین بن تخفیف خرید محصولات فرهنگی کودک در این استان توزیع می‌شود.

به گزارش فارس، فرماندار شیراز نیز در این مراسم حضور داشت و با بیانی ساده به تشریح موضوعاتی برای کودکان و نوباوگان حاضر در جلسه پرداخت.

انتهای پیام/

برچسب ها: جهانی کودک ، شیراز
نظرات بینندگان