کد خبر: ۵۵۴۴۵
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۱ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
همزمان با میلاد حضرت علی(ع)

پیش‌یادواره شهدای سادات فارس در جزیره قشم برگزار می شود+عکس

هدف از برگزاری این آیین، تکریم از مقام شامخ شهدا و خانواده‌های معظم ایشان، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد شهدا به‌ویژه شهدای عزیز سادات است.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج رسانه استان فارس، پیش‌یادواره شهدای سادات فارس و آیین گشایش مسجد امام صادق(ع) در «رمکان» جزیره قشم با حضور خانواده‌های معظم شهدای سادات و این جزیره و جمعی از مسئولان، سه‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه جاری همزمان با میلاد حضرت علی(ع) در این جزیره برگزار خواهد شد.

هدف از برگزاری این آیین، تکریم از مقام شامخ شهدا و خانواده‌های معظم ایشان، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد شهدا به‌ویژه شهدای عزیز سادات است.

در آیین این پیش یادواره که فرمانده سپاه فجر فارس سردار سرتیپ پاسدار دکتر غلامحسین غیب پرور به عنوان سخنران ویژه به ذکر رشادت و دلاورمردی‌های شهدای عزیز می‌پردازد، گروه تواشیح انوارالزهرا اجرای برنامه خواهند داشت و از خانواده‌های معظم و معزز شهدا و ایثارگران نیز تجلیل می‌شود.



مسجد امام صادق(ع) «رمکان» جزیره قشم به همت سپاه فجر فارس در راستای فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی و محرومیت‌زدایی در منطقه محروم جزیره قشم احداث شده است.

پیش از این نیز سپاه فجر فارس با توجه به محرومیت‌هایی که در جزایر جنوب کشور به‌ویژه «هنگام» وجود دارد اقدام به اجرای تعدادی از پروژه‌های فرهنگی، مذهبی ورزشی و ... کرده است که از جمله می‌توان به ساخت مجموعه فرهنگی، ورزشی امیرالمومنین(ع)، خانه عالم، غسالخانه و ... اشاره کرد. علاوه بر اقدامات عمرانی و فرهنگی صورت گرفته، ارائه سبد کالای غذایی و بهداشتی به 161 خانوار محروم جزیره هنگام و کمک به ازدواج جوانان آن منطقه نیز از جمله دیگر اقدامات سپاه فجر فارس در آن جزایر بوده است.

در این آیین جمعی از مسئولان کشوری، لشکری و فعالان فرهنگی استان فارس حضور می‌یابند.

نظرات بینندگان