کد خبر: ۵۸۳۷۵
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۲ - ۲۷ تير ۱۳۹۳
امام جمعه داراب خطاب به شورای نگهبان:

شما را به خدا بر فعالیت های زودهنگام انتخاباتی نظارت کنید/ مردم آب خوردن ندارند

تا بحال که کاری نداشته اند و بعد از آن هم مردم را رها می کنند اما همین که نزدیک به انتخابات می شود همه شان از تهران، شیراز و دیگر شهرها فعال می شوند.

به گزارش شیرازه به نقل از داراب آنلاین، حجت الاسلام رضا صادقی امام جمعه داراب در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به مناسبت های هفته و همچنین فضیلت شب های قدر گفت: روز گذشته سالروز تاسیس شورای نگهبان بود که این روز را به تلاشگران این شورا تبریک عرض می کنم. این شورا حافظ قانون اساسی و نظارت بر انتخابات جمهوری اسلامی را بر عهده دارد.

وی بار دیگر خطاب به اعضای شورای نگهبان و ناظران آنها در شهرستان ها گفت: سلامت نظام به شورای نگهبان بستگی دارد و می بایستی بر انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی به صورت دقیق نظارت کنند.

حجت الاسلام صادقی تاکید کرد: متاسفانه در این شهر  علی رغم اینکه حدود دو سال تا انتخابات مجلس شورای اسلامی باقی مانده است آقایان کاندیداها فعال شده اند. هر جایی که کسی از دنیا می رود آنها در مراسم ختمشان حاضر می شوند. تا بحال که کاری نداشته اند و بعد از آن هم مردم را رها می کنند اما همین که نزدیک به انتخابات می شود همه شان از تهران، شیراز و دیگر شهرها فعال می شوند.

وی با اشاره به فعالیت های زودهنگام کاندیداهای انتخابات مجلس آینده خطاب به ناظران شورای نگهبان تاکید کرد: شما را به خدا بر فعالیت های اینها نظارت کنید هنوز خیلی زمان مانده است. حضور تبلیغاتی هر روزه در روستاها و متشنج کردن اذهان مردم کار بسیار بد و نامطلوبی است.

با حضور در روستاها بحران آب را به نماینده و فرماندار نسبت می دهند

امام جمعه داراب تاکید کرد: متاسفانه هر جا حضور پیدا می کنند دیگران را تخریب می کنند و خودشان را خوب جلوه می دهند حداقل به احترام ماه مبارک رمضان انصاف داشته باشید. روزی با حفر یک متر چاه در داراب به آب می رسیدیم اما امروز باید بیش از 360 متر حفاری کنیم تا به آب برسیم! اما این افراد با سوء استفاده از بحران آب تمام مشکلات را به نماینده و فرماندار داراب نسبت می دهند.

وی افزود: شبکه آب داراب فرسوده و مربوط به 50 سال پیش است، امروز مردم آب خوردن ندارند اما باید در طولانی مدت اینها درست می شده نه اینکه همه مشکلات را به نماینده فعلی و قبلی نسبت دهیم. فرماندار و نماینده باید برای مردم کار کنند و از بودجه 2 درصد نفت و گاز مخزن های آب درست کنند تا مشکل تامین آب حل شود اما انصاف هم خوب است.

امام جمعه داراب ضمن دعوت مردم به صبر و بردباری گفت: برخی از مناطق در شبانه روز تنها 6 ساعت آب دارند و برخی جاهای دیگر اصلا آب ندارند و اداره آب با تانکر به آنها آبرسانی می کند که عده ای جلوگیری می کنند . من از شما می خواهم با توجه به مشکلات و کمبود آب در تابستان همکاری کنید. در تبلیغات انتخاباتی دیگران را نکوبید و از خوبی های خود تعریف کنید گرچه هنوز زود است.

صادقی  با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: با توجه به فرا رسیدن روز قدس در هفته آینده شایسته است مردم ولایت مدار داراب در این مراسم حضور پیدا کنند. اگر خبرنگاری در ایران دستگیر شود فورا بحث حقوق بشر  را مطرح می کنند در حالی که در مورد جنایات این رژیم ساکت هستند و بعضا کمک هم می کنند.

امام جمعه داراب با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) خاطر نشان کرد: خاتم انبیا (ص) بیش از 1400 سال پیش فرمودند هیچ کس نمی تواند مردمی که در دمشق و فلسطین قیام می کنند را شکست دهد هر چند که آنها را هیچ کسی کمک نکند. فلسطین جبهه مقدم جهان اسلام است و مردم این کشور با فداکاری در برابر استکبار ایستاده اند.

وی تاکید کرد: هر چند که شهرستان داراب گرم است و شما روزه هستید اما فلسطینی ها جوانان و کودکان عزیزشان را فدای اسلام کرده اند و شایسته است ما در مراسم روز قدس شرکت کنیم.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۷ تير ۱۳۹۳
0
در شهرستان فساهم شروع شده است چرا کسانی که قانون وضع میکنند به همان قانون عمل نمی کنند؟
صابر
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۷ تير ۱۳۹۳
0
قانون دان های قانون شکن!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۷ تير ۱۳۹۳
0
سلام فعالیت انتخاباتی زودهنگام در سروستان هم شروع شده البته از سوی اصلاح طلبان برای فتح مجلس دهم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۷ تير ۱۳۹۳
0
بابا خوابيد .تهران ليست بسته شده دنبال سر ليست هستند .