کد خبر: ۵۹۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۱ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
یک کار متفاوت فرهنگی در بوستان‌های شهر فسا

اینجا کودکان «آشتی با خدا» را نقاشی می‌کنند+تصاویر

هزار نفری که به گفته پدر و مادرانشان شب های قبل بهانه پارک و سینما پنج بعدی را می گرفتند اما حالا شبها بهانه می کنند که برویم باغ کدیوری برنامه عمو مهرداد!
به گزارش سرویس شهرستان‌های شیرازه، از ابتدای فصل تابستان بوستان ورودی شهر فسا میزبان برنامه ای است تحت عنوان: "آشتی با خدا"

حجت الاسلام مهرداد جعفری طلبه جوانی است که فارغ از همه توقعاتی که جامعه از یک روحانی دارد، همت کرده و با همکای گروهی که مدت هاست در برنامه های مختلف او را یاری میکنند برنامه ای را برای کودکان ترتیب داده به نام: " آشتی با خدا"

سایت فسائی نوشت:‌ برنامه ای که به گفته جعفری "اوایل جمعیت کم بود حدود پنجاه و نهایتاً صد نفر" اما با تلاش و برنامه ریزی و ارائه برنامه های جالب حالا کار را به جایی رسانده که شبها پذیرای بیش از  هزار نفر کودک و نوجوان شده اند.

هزار نفری که به گفته پدر و مادرانشان شب های قبل بهانه پارک و سینما پنج بعدی را می گرفتند اما حالا شبها بهانه می کنند که برویم باغ کدیوری برنامه عمو مهرداد!

مهرداد جعفری این طلبه پر انرژی به همراه گروه فرهنگی میعاد و اعضای پایگاه قمر بنی هاشم برنامه های مختلفی را برای چند ساعتی که بچه ها را سرگرم می کند تدارک دیده است. به گفته او برنامه ها با قرائت قرآن توسط خود کودکان آغاز می شود.

پس از آن بچه ها به دو گروه پسر و دختر تقسیم می شوند. یک عده مشغول نقاشی کشیدن می شوند و یک عده پای صحبت ها و قصه های حاج آقا می نشینند.

جعفری خودش با متون زیبایی که آماده کرده برای بچه ها و والدینشان هم کودکانه قصه می گوید، روایتگری و یاد شهدا را مهمان برنامه می کند و هم مسابقه برگزار می کند.

شب های آشتی با خدای فسا یک بخش جنبی هم برای خانواده ها دارد که در ان درباره تاثیر ماهواره روی کودکان و نوجوان بحث و تبادل نظر می شود. پایگاه قمر بنی هاشم و موسسه فرهنگی میعاد برنامه ریزی و اجرای این برنامه جذاب را انجام داده اند.

 


نظرات بینندگان