کد خبر: ۹۸۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۰ - ۲۷ مهر ۱۳۹۵

تعطيلي يك واحد غيرمجاز توليد انواع شوري و ترشي در شیراز

با حضور کارشناسان مركز بهداشت شهداي والفجر شیراز، یک واحد غیرمجاز تولید انواع شوری و ترشی، تعطیل شد.

به گزارش شیرازه، رئيس مركز بهداشت شهدای والفجر، گفت: كارشناسان بهداشت محيط اين مركز يک كارگاه غيرمجاز توليد انواع ترشيج را با دستور مقام قضايي تعطیل و پرونده آن را براي رسيدگي به مراجع قضايي ارسال کردند.

دكتر "عبدالحسين فرح بخش" افزود: در پي گزارش های مردمي در مورد فعاليت غيرمجاز اين كارگاه، در بررسي ها مشاهده شد، فعاليت در اين محل به صورت مخفيانه و پشت درب هاي بسته انجام می شود، به نحوي كه با نصب دوربين هاي مختلف و بررسی ورود وخروج در چندين مراجعه، امكان ورود به محل ميسر نشد و در نهايت با دستور مقام قضايي مبني بر فك قفل، اين امر با حضور ضابطان قضايي انجام شد.

او اضافه کرد: با توجه به فعاليت گسترده و غيرقانوني محل و استفاده از كارگر خارجي، نسبت به توقيف وسايل و مواد اوليه و توليدي اقدام و فرد متخلف به مراجع قضايي معرفي شد و پرونده در جريان رسيدگي قرار گرفت.

دکتر فرح بخش در پایان با بيان اينكه، توليد اينگونه مواد غذايي در شرايط غيربهداشتي و با استفاده از مواد اوليه نامرغوب، صنعتي و غيرخوراكي باعث به خطر افتادن سلامت عمومي می شود، از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه فعاليت غيرقانوني و غيرمجاز، مراتب را با شماره تلفن 190 اطلاع دهند تا در کمترین زمان به موضوع، رسيدگي شود.


نظرات بینندگان