رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شیراز:
بهره برداری کامل از پروژه قطار شهری حداقل به 25 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد
نقیب زاده عدم بهره مندی از امکانات مترو در حمل و نقل و افزایش هزینه احداث با توجه به تورم و تداوم مشکلات شهری را از جمله پیامدهای تاخیر در انجام آن ایجاد شده است.
به گزارش شیرازه، احمدرضا نقیب زاده در دویست و سیزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز بکارگیری توانمندی های بخش خصوصی را تنها راه سریع احداث خط متروی شیراز دانست و گفت: تاخیر در بهره برداری کامل خط یک مترو در شیراز ناشی از وابستگی منابع مالی این پروژه به بودجه های دولتی و شهرداری است.
رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه تنها 3 کیلومتر از فاز یک خط یک محقق شده، اظهار داشت: بهره برداری کامل این پروژه به تامین حداقل 25 میلیارد تومان دیگر بستگی دارد.
نقیب زاده عدم بهره مندی از امکانات مترو در حمل و نقل و افزایش هزینه احداث با توجه به تورم و تداوم مشکلات شهری را از جمله پیامدهای تاخیر در انجام آن ایجاد شده است.
وی افزود: با توجه به تجربه احداث خط 1 و خط 2 با اتکا به منابع دولتی و شهرداری صرف و صلاح نیست و باید به بخش خصوصی واگذار شوند.
عضو شورای اسلامی شهر شیراز تدوین ضوابط و مقررات با هدف حمایت از حمل و نقل ریلی درون شهری را اساسی ترین نقطه امدادی عنوان کرد.
رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه تنها 3 کیلومتر از فاز یک خط یک محقق شده، اظهار داشت: بهره برداری کامل این پروژه به تامین حداقل 25 میلیارد تومان دیگر بستگی دارد.
نقیب زاده عدم بهره مندی از امکانات مترو در حمل و نقل و افزایش هزینه احداث با توجه به تورم و تداوم مشکلات شهری را از جمله پیامدهای تاخیر در انجام آن ایجاد شده است.
وی افزود: با توجه به تجربه احداث خط 1 و خط 2 با اتکا به منابع دولتی و شهرداری صرف و صلاح نیست و باید به بخش خصوصی واگذار شوند.
عضو شورای اسلامی شهر شیراز تدوین ضوابط و مقررات با هدف حمایت از حمل و نقل ریلی درون شهری را اساسی ترین نقطه امدادی عنوان کرد.
نظرات بینندگان