کد خبر: ۱۶۳۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۱ - ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
 دادستان مرکز فارس در گفتگو با شیرازه خطاب به مؤسسات بین‌المللی:

تمامی مؤسسات دولتی و آزاده خواهان پای‌کار بیایند

 دادستان مرکز فارس خطاب به مؤسسات بین‌المللی و آزاده خواهان جهان گفت: تمامی مؤسسات دولتی و آزاده خواهان پای‌کار بیایند و علاوه بر اقدامات حقوقی و بین‌المللی جنایات جنگی اسرائیل را نشان دهند و با آن مقابله کنند و در این راستا از اقدامات لازم را انجام دهند همچنین باید بیان کرد که جنایات اسرائیل ماندنی نیست.

سید مصطفی بحرینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، با بیان اینکه هرساله در جمعه پایانی ماه مبارک رمضان راهپیمایی روز قدس برگزار می‌شود، افزود: امسال روز قدس با دیگر سال‌ها تفاوت دارد و ماهیت چهره خبیث اسرائیل بیشترنمایان شده است.

 وی افزود: ماهیت اسرائیلی‌ها نه‌ تنها برای کشورهای اسلامی بلکه برای تمام دنیا و آزادی‌خواهان جهان ثابت شده است همچنین مقام معظم رهبری فرمودند: امسال حتی کشورهایی که غیرمسلمان هستند ماهیت اسرائیل برایشان ثابت شده است و حتماً مخالفت خود را برای اقدامات کثیف دشمن نشان می‌دهند.

تمامی مؤسسات دولتی و آزاده خواهان پای‌کار بیایند

 بحرینی ادامه داد: رژیم صهیونیست نشان داد علاوه بر جنایت جنگی جنایت نسل‌ کشی هم دارد؛ بنابراین لازم است که مسلمین و کشورهای آزاده خواه جهان اتحاد را بیشتر کنند و مخالفت خود را ابراز کنند و چهره زشت اسرائیل را نشان دهند.

 دادستان عمومی مرکز فارس خطاب به مؤسسات بین‌المللی و آزاده خواهان جهان بیان کرد: تمامی مؤسسات دولتی و آزاده خواهان پای‌ کار بیایند و علاوه بر اقدامات حقوقی و بین‌المللی جنایات جنگی اسرائیل را نشان دهند و با آن مقابله کنند و در این راستا از اقدامات لازم را انجام دهند همچنین باید بیان کرد که جنایات اسرائیل ماندنی نیست.

 انتهای خبر/۲۲۴۲۲۴

برچسب ها: قدس ، دادستان ، بحرینی
نظرات بینندگان