کد خبر: ۱۶۳۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۴ - ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
اداره‌ کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز اعلام کرد:

آسفالت ۷۶ هزار مترمربع معابر در شیراز

اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز اعلام کرد: طی ۴۰ هفته سپری‌ شده ازآغاز جهش آسفالت، تاکنون یک‌ میلیون و ۸۵۱ هزار و ۲۱۵ مترمربع از معابر مناطق شیراز میزان ۲۳۲ هزار و ۷۵۷ تُن آسفالت انجام‌گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، میزان آسفالت انجام‌ شده در طول هفته چهلم، ۷۶ هزار و ۳۹۲ مترمربع معابر مناطق این کلان‌شهر به میزان ۹ هزار و ۵۴۹ تُن بوده است؛ بنابراین گزارش؛ عملیات تراش و ترمیم کمربندی جنوب بزرگراه امام خمینی (ره)، توسط سازمان عمران و بازآفرینی شهری و لکه‌گیری آسفالت در سطوح مناطق یک الی ۱۰صورت گرفته است.

روکش آسفالت در معبر آسفالت قدیمی در مدرسه شهید حمید کریمی و مدرسه پیام انقلاب در منطقه ۶، فرعی‌های خیابان هویزه و فرعی‌های خیابان پور بهمن و فرعی‌های خیابان فجر شرقی در منطقه ۹ و خیابان اصلی برنامه بودجه و خیابان اصلی برف فروشان در منطقه ۱۰ انجام‌ شده است.

آسفالت ۷۶ هزار مترمربع معابر در شیراز

روکش آسفالت در معبر خاکی (زیرسازی شده) در کوچه دو استاد شهریار در منطقه سه و پروژه بزرگراه سرلشکر شهید استوار و سایت شهید خرم شکوه از پروژه‌های سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری انجام‌شده است.

همچنین طی ۴۰ هفته سپری‌ شده ازآغاز جهش آسفالت، تاکنون یک‌ میلیون و ۸۵۱ هزار و ۲۱۵ مترمربع از معابر مناطق شیراز میزان ۲۳۲ هزار و ۷۵۷ تُن آسفالت انجام‌گرفته است.

انتهای خبر/

نظرات بینندگان