کد خبر: ۱۶۴۱۶۵
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۰ - ۲۹ خرداد ۱۴۰۳
امام‌جمعه شهرستان اقلید:

حضور حداکثری در انتخابات عزت‌آفرین است

امام‌جمعه شهرستان اقلیدگفت: جمهوری اسلامی نشان داده که مردم در سرنوشت خود حق دخالت و انتخاب دارند و حضور در انتخابات عزت آفرین و امید افزا است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجید گشول دره سیبی در گفت وگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«شیرازه»، درباره انتخاب یک رئیس‌جمهور مقتدر گفت: ملاک و شاخص انتخاب رئیس‌جمهور، اخلاص و خداگرایی، ولایت‌مداری، انقلابی و جهادی بودن است.

وی در ادامه اظهارکرد: مردمی‌بودن، امیدوار بودن، اعتقاد به اسلام و توانمندی‌های داخلی، پاک بودن، فساد ستیز بودن، خوش‌سابقه بودن و خدمت صادقانه از دیگر ویژگی‌های مهم یک رئیس‌جمهور است.

نماینده ولی‌فقیه در شهرستان اقلید در پاسخ به این سؤال که به نظر شما رئیس‌جمهور آینده می‌تواند مسیر سیدالشهدا خدمت را ادامه دهد، گفت: شهید رئیسی مظهر شعار انقلاب و مرد کار بود؛ رئیس‌جمهور آینده اگر از مکتب سید شهیدان خدمت و راه شهدا الگو بگیرد و متعهد و توانمند و انقلابی باشد؛ بله می‌تواند راه شهید رئیسی را ادامه داد.

 وی ادامه داد:شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، خادم‌الرضا (ع) و خادم ملت ایران که در تمامی دوران خدمت، مجاهدانه و خستگی‌ناپذیر لحظه‌ای آرام نداشت و بر عهد صادقانه خود با خداوند متعال ایستاد؛ به ملکوت اعلی پیوست تا این سید عزیز و همراهانش به مصداق آیه شریفه فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ، به جمع یاران شهید خود ملحق شوند.

حضور حداکثری در انتخابات عزت‌آفرین است

 

امام جمعه شهرستان اقلید بیان کرد:شهید رئیسی فردی بود که هم در قوه قضائیه و هم قوه مجریه با دلسوزی خود به فکر حل مشکلات مردم در همه سطوح بود همچنین سیدالشهدای مقاومت در مسلک ریاست جمهوری ضمن پیگیری مشکلات و پاسخگویی به مطالبات مردم؛ پیگیر رفع کامل آنها تا حصول نتیجه به نفع ملت می‌شد؛ یعنی تنها به شنیدن مشکلات بسنده نمی‌کرد؛ بلکه تلاش می‌کرد تا به سرانجام برسد.

به گفته وی مردمی بودن خادم‌الرضا در عمل به شکل خدمت صادقانه نشان داده می‌شد.

 گشول دره سیبی،با بیان اینکه  از آحاد مردم برای پررنگ‌شدن انتخابات دعوتکرد و افزود:حضور حداکثری برای داخل کشور اعتقاد زا و امید افزا و عزت بخش است و پشتوانهٔ نیرو بخشی برای دولت مردمی است برای خارج کشور هم عزت‌آفرین و مایهٔ نفوذ و تعمیق فرهنگ انقلاب اسلامی در جهان و الهام‌بخش قدرت ملی است.

امام‌جمعه شهرستان اقلید در پایان گفت: مردم در انتخابات و در سرنوشت خود حق دخالت دارند و قدر بدانند و از این فرصت، درست استفاده کنند تا در شب قدر انتخابات، بهترین سرنوشت برای آیندهٔ میهن اسلامی رقم بخورد.

انتهای خبر/224224

برچسب ها: شیراز ، انتخابات ، فارس
نظرات بینندگان