کد خبر: ۱۶۴۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۴ - ۰۸ تير ۱۴۰۳
شیرازه گزارش می‌دهد؛

مردم شهر تاریخ ایران حماسه آفریدند

عده‌ای با عکس شهدای خدمت آمده بودند و به نیابت از آن‌ها رأی خود را در صندوق می‌انداختند همان‌هایی که تا دیروز کنارمان بودند و برای حفظ جان مردم این سرزمین جان خود را فدا کردند.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، مردم همیشه در صحنه شهرستان مرودشت مانند دیگر مردم ایران اسلامی امروز با حضور پرشور و حماسی خود در پای صندوق‌های رأی ثابت کردند که همواره پشتیبان نظام و انقلاب هستند و معتقدند راه اصلاح امور از مسیر مراجعه به آرای عمومی می‌گذرد و قهر با صندوق رأی معنا ندارد.


 اهالی استان فارس و شهر مرودشت جمعه هشتم تیرماه ۱۴۰۳ از هر قشر وظیفه‌ای آمدند تا با حضور خود سرنوشت سیاسی چهار سال آینده کشور را رقم بزنند، چرا که انتخابات تجلی اراده مردم و فرصتی برای تغییر است.


عده‌ای با عکس شهدای خدمت آمده بودند و به نیابت از سردار شهید رئیسی رأی خود را در صندوق‌ها می‌انداختند و برخی نیز رأی خود را تقدیم شهدای خدمت می‌کردند که تا دیروز کنارمان بودند و برای حفظ جان مردم این سرزمین جان خود را فدا کردند.


 گروهی از رأی اولی‌ها نیز با دوستان خود مشتاقانه آمده بودند تا با اولین رأی خود به بدخواهان این مرزوبوم بگویند تا وقتی ما جوانان و نوجوانان ایران اسلامی استوار و محکم ایستاده‌ایم هیچ بیگانه‌ای نمی‌تواند با حتی گسترده‌ترین تبلیغات سیاسی، فرهنگی اجتماعی و اقتصادی ما را از بودن در میدان ناامید کند.

 

مردم شهر تاریخ و تمدن ایران مرودشت حماسه آفریدند


 همچنین در این میان مسئولان شهرستان هم می‌آمدند و رأی خود را به صندوق‌های اخذ رأی می‌پرداختند.


 اسفندیار عبداللهی در حاشیه انتخابات ریاست‌ جمهوری به خبرنگار این پایگاه تحلیلی خبری گفت: خدا را شاکریم که بار دیگر در انتخابات شاهد حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی هستیم.


 وی با تصریح اینکه بار دیگر مردم مرودشت اقتدار نظام اقتدار مردم را بالا بردند چشم دشمنان را کور کردند، ادامه داد: امیدواریم که انتخاب خودشان هم فرد اصلحی را انتخاب کنند و بتوانند مسیر شهدای خدمت و شهید رئیسی را دنبال کنند.


 نماینده مردم شهرستان‌های مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه رئیس‌جمهور آینده طرح و برنامه‌ها و پروژه‌های شهید رئیسی را ادامه بدهند، ادامه داد: حضور حداکثری مردم باعث می‌شود که اقتدار کشور جمهوری اسلامی ایران بالا برود و طرح‌ها و برنامه‌هایی که دشمنان بعد از شهادت شهید جمهور کشیدند با حضور حداکثری خنثی شود.
 

به گفته این مقام مسئول با هر یک رأی چشم دشمنان کور می‌شود و امید است شاهد اتفاقات خوبی برای مردم کشور ایران باشیم.


 مردم شهر تاریخ و تمدن ایران مرودشت حماسه آفریدند

 

اسماعیل خوشبخت هم در این‌ خصوص گفت: بعد از حادثه پروازی که برای رئیس‌جمهور اتفاق افتاد چشم کل دنیا به ایران‌ زمین و نظام مقدس جمهوری اسلامی است که واقعاً نقش مردم بعد از شهید جمهور چه خواهد شد و میران رأی چقدر است.


 فرماندار ویژه شهرستان مرودشت افزود: ما شاهد بودیم که مردم در بحث تشییع رئیس‌جمهور سنگ تمام گذاشتند همان‌طور که مقام معظم رهبری اشاره فرمودند و تا کید کردند که تکمیل‌کننده حضور مردم در تشییع شهید جمهور مسلماً حضور در پای صندوق‌های رأی است.



مردم شهر تاریخ و تمدن ایران مرودشت حماسه آفریدند

 

 غلامرضا شعبانی‌نیا در حاشیه انتخابات ریاست‌ جمهوری به خبرنگار شیرازه گفت: در حقیقت انتخابات نماد مردم‌ سالاری دینی و مظهر اراده مردم و یک رویداد سیاسی‌ و  اجتماعی در سطح کشور است که با حضور حداکثری مردم مشت محکمی بر دهان دشمن و استکبار جهانی و دشمنان ایران خواهیم زد و که این نقش، تلاش‌ها و مجاهدت‌ها که مردم کشورمان دارند بتوانیم ایران قوی را رقم بزنیم.


فرمانده سپاه ناحیه مرودشت گفت: مقام عظمای ولایت فرمودند که حضور حداکثری مردم و شرکت در انتخابات هشتم تیرماه تکمیل‌کننده حماسه تشییع شهید جمهور هست و ملت ایران مردم شریف و ولایت‌مدار استان فارس و شهرستان مرودشت با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی مشت و سیلی محکمی بر دهان استکبار خواهند زد .


 وی ادامه داد: مردم با حضورشان در انتخابات دشمن را بیش از هر زمان ناامید خواهند کرد چرا که هر چه حضور بیشتر باشد مشارکت بهتر است و ضربه محکمی به استکبار خواهد بود و موفقیت نظام جمهوری اسلامی و مردم ایران را در پی خواهد داشت.
 

مردم شهر تاریخ و تمدن ایران مرودشت حماسه آفریدند

 حجت السلام مصطفی خاوری روز جمعه پس از انداختن رأی خود در صندوق گفت: ان‌شاءالله بتوانیم یک دوره انتخابات ریاست‌جمهوری به‌خوبی برگزار کنیم همچنین حضور حداکثری مردم همهٔ اقشار و همهٔ مردم شریف ایران پای صندوق‌های رأی اثرات فراوانی در عرصه بین‌الملل دارد .
 

وی افزود: دولت‌های دشمن و استکبار جهانی امروز چشم دوخته‌اند به این انتخابات و عدم حضور مردم حتماً باید این انتخابات خواری باشد در چشم دشمنان و پیام تأثیرگذاری بر دشمن داشته باشد که مردم انقلابی و مؤمن ایران اسلامی همیشه پای انقلاب و جمهوری اسلامی ایستاده‌اند و منافع و مصالح این مملکت را رها نخواهند کرد.


 امام‌جمعه شهرستان مرودشت ادامه داد: امیدواریم توانمندترین، صالح‌ترین فرد بین کاندیدها انتخاب شود و شاهد حضور مردم و رأی بالا باشیم اگر رئیس‌جمهور با پشتوانه بالا انتخاب شود و یک دولت قوی با پشتیبانی عموم مردم تشکیل می‌شود.


 این مقام مسئول گفت: رئیس‌جمهور اصلح هم در عرصه داخلی می‌تواند قدم‌های مثبت و تأثیرگذاری داشته باشد و هم در عرصه بین‌الملل و حرفی برای گفتن دارد و می‌تواند حافظ منافع این ملت باشد .
 

به گزارش شیرازه، امروز صحنه‌های وصف‌ناشدنی از حضور پیر و جوان، زن و مرد و به‌خصوص رأی اولی‌ها را شاهد هستیم به‌گونه‌ای که جایی برای یاوه‌گویی‌های مخالفان این انقلاب و کشور باقی نمانده است.


 انتهای خبر/224224

برچسب ها: شیراز ، فارس ، انتخابات
نظرات بینندگان