کد خبر: ۱۶۴۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۷ - ۰۴ تير ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان استهبان در گفتگو با شیرازه:

دولت آینده ادامه‌دهنده راه شهید جمهور باشد

فرماندار شهرستان استهبان گفت:دولت آینده باید با اقتدار ادامه دهنده راه شهید جمهور باشد بالاخره رویکرد دولت شهید رییسی یک رویکرد انقلابی و عملگرا با اعتقاد راسخ به مبانی انقلاب و شعار ما می‌توانیم بود.

یوسف کارگر در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، گفت: خصوصیات اصلی و بارزی که باید یک رئیس جمهور داشته باشد در بیانات رهبر معظم انقلاب همواره در سال‌های مختلف قبل از انتخابات رئیس جمهوری بیان شده است.

کارگر تصریح کرد: برخی از ویژگی‌های رئیس جمهور مطلوب مانند  دارای کفایت و مدیریت، با ایمان، معتقد به مردم و لبریز از امید، معتقد به جوانان، عدالت خواه، دارای عملکر و انقلابی، ضد فساد، مردمی بودن و معتقد به توانمندی‌های داخلی است و این‌ها شاخص‌های اساسی برای انتخاب صحیح مردم است‌.

وی افزود: دولت آینده باید با اقتدار ادامه دهنده راه شهید جمهور باشد بالاخره رویکرد دولت شهید رئیسی، یک رویکرد انقلابی و عملگرا با اعتقاد راسخ به مبانی انقلاب و شعار ما می‌توانیم بود.

به گفته فرماندار شهرستان استهبان شهید رئیسی خدمت خالصانه داشت و خدمات بزرگی کرد، ایشان مظهر شعارهای انقلابی و مرد کار و عمل بود، حجم بالای کار را با صداقت و با کیفیت به نسبت خدمتگزاران قبلی_ حرمت قائل شدن برای مردم، تکریم و اعتماد به جوانان با این توصیفات و حضور مردم در مراسم تشیع شهدای عزیز خدمت، رئیس جمهور جدید باید مسیر دولت قبل را ادامه دهد چرا که این مسیر محور تایید رهبری و مردم قرار دارد.

کارگر با بیان اینکه حضور حداکثری در انتخابات از مهم‌ترین رکن ملت محسوب می‌شود ادامه داد: یکی از مهم‌ترین و مستحکم ترین وسیله‌هایی که مانند یک زره می‌تواند مانع سو نیت و بد دلی مستکبران باشد، حضور در انتخابات است.

وی تصریح کرد: تبلیغات وسیع خارجی برای ناامید کردن مردم و تلاش برای عدم حضور مردم در انتخابات خودش نشان دهنده این است که شرکت مردم در انتخابات چقدر برای آن‌ها و بد خواهان نظام و مردم اهمیت دارد. سرمایه عظیم این انقلاب، پشتوانه مردمی است که از جمله در انتخابات‌ها متبلور می‌شود.

فرماندار شهرستان استهبان تصریح کرد: مشارکت عمومی نشان دهنده همبستگی ملی است و همبستگی ملی مصونیت بخشدن در مقابل توطئه است. از نظر ملی هم بالاخره نشان دهندۀ اراده مردم در تشکیل قوه مجریه و تبلور احقاق حق مردم در حاکمیت بر سرنوشت خویش است.

کارگر تاکید کرد: انتخابات فقط یک پدیدۀ سیاسی نیست هم حق مردم است که سرنوشت کشورشان را معین کنند و هم تکلیف است گاهی یک رأی هم موثراست. بالاخره وقتی رئیس جمهور انتخاب می‌شود یعنی سررشته‌های اجرایی کشور در دست یک نفری قرار می‌گیرد که منتخب مردم بوده و برخاسته از اراده عمومی است. این موضوع بسیار مهم است. شرکت و حضور در انتخابات مورد تاکید مراجع تقلیه،امام راحل و رهبری معظم بوده و به افزایشی استقلال کشور منجر خواهد شد لذا  مردم عزیز با احساس مسئولیت در برابر این آزمون باید دِین خود را وظیفه خود را از نظر شرعی، ملی، اخلاقی سیاسی ایفا نمایند. بنا به فرموده رهبری ، حضور در انتخابات، مکمل حضور در بدرقه شهیدان خدمت خواهد بود.

انتهای خبر/224224

برچسب ها: فارس ، انتخابات ، شیراز
نظرات بینندگان