کد خبر: ۱۶۴۲۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۲ - ۰۸ تير ۱۴۰۳
با شیرازه تا انتخابات؛

یوم‌الله دیگر در شیراز

امروز هشتم تیرماه ۱۴۰۳ در شیراز شاهد یوم‌الله دیگری هستیم، گویا این هم‌بستگی ملی و مشارکت عمومی امید دشمنان جمهوری اسلامی را نیز از میان برده است.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، مهم‌ترین اثر مشارکت بالای مردم در انتخابات، سرافرازی جمهوری اسلامی است. این سرافرازی به مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح منجر می‌شود.

در هر انتخاباتی وقتی مشارکت بالاست، زبان بدگویان کوتاه می‌شود و نمی‌توانند ملامت کنند؛ دشمن‌شاد نمی‌شویم.
یک «کاندید اصلح» در نگاه رهبری کسی است که در درجه اول به مبانی این انقلاب و نظام اعتقاد قلبی و واقعی داشته باشد، کارآمد باشد، شب و روز نشناسد. توان کار و نشاط کار داشته باشد و از همه ظرفیت‌های کشور استفاده کند.


امروزهشتم تیرماه ۱۴۰۳ در شیرازشاهد یوم‌الله دیگری هستیم، گویا این هم‌بستگی ملی و مشارکت عمومی امید دشمنان جمهوری اسلامی را نیز از میان برده است و تلاش شبانه‌ روزی معاندین که سعی در به بار آوردن بذر نفاق میان مردم هستند را از بین برده است.

یوم‌الله دیگر در شیراز

اکنون در مرکز استان فارس هم‌زمان با سراسر کشورمردم با حضورشان در ستادهای اخذ رأی و بیان نظرات خود، به این شور و حال افزودند. 


در ساعات اولیه انتخابات در شیراز گروهی از جوانان دیده می‌شوند که می‌گویند: جوانان نیروی محرکه جامعه هستند و باید در تصمیم‌گیری‌های کلان کشور نقش فعالی داشته باشند، ما به آینده امیدواریم و معتقدیم که با انتخاب فردی شایسته، می‌توانیم مشکلات موجود را حل کنیم.


در این میان نوجوانان رأی اولی‌ها نیز شور و شوق خود را برای شرکت در انتخابات دارند. 


نیره محمدی بانوی میان سال شیرازی بیان در گفتگو با خبرنگار این رسانه گفت: هر رأی ما می‌تواند تأثیرگذار باشد، ما باید با حضور در پای صندوق‌های رأی سرنوشت کشورمان را به بهترین شکل ممکن رقم بزنیم.

وی افزود: زنان همواره در تحولات اجتماعی و سیاسی نقش برجسته‌ای داشته‌اند و این بار نیز با تمام توان در این انتخابات شرکت می‌کنیم.


مرتضی حیدری شهروند بازنشسته ساکن شیراز می‌گوید: با توجه به مشکلات اقتصادی، انتظار داریم که دولت جدید برنامه‌های مؤثری برای بهبود وضعیت معیشتی مردم داشته باشد.


وی افزود: مشارکت در انتخابات نقش آفرینی در یک جهاد سیاسی است که هر رأی تیری به قلب دشمنان ایران و اسلام است و مشارکت از این جهت اهمیت دارد که امنیت پایدار کشور و تداوم انقلاب اسلامی را میسر می‌کند. 


 با توجه به صحبت‌های شهروندان مردم از تمامی اقشار جامعه با امید به تغییر و بهبود وضعیت کشور در این فرایند مشارکت می‌کنند و انتظار دارند که نتیجه نهایی منعکس‌کننده خواسته‌ها و آرمان‌های آن‌ها باشد. 


مردم همه باید تلاش کنند که این انتخابات پر شور برگزار شود و نشان‌دهنده واقعی حضور مردم در صحنه سیاسی کشور باشد چراکه هر انتخاباتی که پر شور شود کشور را بیمه می‌کند.

یوم‌الله دیگر در شیراز


امید داریم که چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گامی مؤثر در جهت تحقق اهداف و آرزوهای مردم و پیشرفت کشور باشد؛ حضور پرشور جوانان، زنان، بازنشستگان و سایر اقشار جامعه در ستادهای اخذ رأی، نویدبخش انتخاباتی پرشور و رقابتی است. 

انتهای خبر/224224

برچسب ها: شیراز ، انتخابات ، فارس
نظرات بینندگان