کد خبر: ۱۶۴۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۹ - ۰۸ تير ۱۴۰۳
سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز در گفتگو با شیرازه:

رئیس جمهور منتخب مسئله اقتصاد را اولویت بداند

سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: رئیس‌ جمهور منتخب باید مسئله اقتصاد را در اولویت کار خود قرار دهد و در جهت رفع مشکلات اقتصادی کشور تمام تلاش خود را صرف کند و در این زمینه خستگی نشناسد.

سید مریم حسینی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، گفت: انتخابات عالی‌ترین مظهر حضور مردم در عرصه سیاسی و مهم‌ترین مجرای تحقق حاکمیت مردم است و ازاین‌ رو حضور تک‌، تک مردم در پای صندوق‌های رأی حائز اهمیت است. 

وی در همین راستا ضمن اشاره به بیان رهبر معظم انقلاب مطرح کرد: رأی به هر نامزدی، رأی به جمهوری اسلامی است؛ رأی اعتماد به‌ نظام و ساز و کار انتخابات است و این مسئله از اهمیت بالایی برخوردار است و از این روست که حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست‌ جمهوری در اولویت قرار دارد و مسئله انتخاب اصلح در درجه دوم مورد اهمیت است.

به گفته حسینی معیار و ملاک ما در انتخاب اصلح باید معیارهای مشخص شده از سوی مقام معظم رهبری و خصوصیات شهید جمهور باشد، مردم در انتخابشان باید ملاک‌های مردمی‌ بودن، انقلابی بودن، تقوای بالا، قاطع و صریح بودن، پرتلاش و خستگی‌ناپذیر بودن را در درجه اول قرار دهند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز خطاب به نامزدهای ریاست‌ جمهوری گفت: رئیس‌ جمهور منتخب باید مسئله اقتصاد را در اولویت کار خود قرار دهد و در جهت رفع مشکلات اقتصادی کشور تمام تلاش خود را صرف کند و در این زمینه خستگی نشناسد.

وی در پایان افزود: امید داریم با حضور پررنگ، آگاهانه و با بصیرت مردم یک‌ بار دیگر شاهد پیروزی ملت بزرگ ایران در عرصه انتخابات باشیم.

انتهای خبر/224224

برچسب ها: فارس ، شورا ، حسینی
نظرات بینندگان