کد خبر: ۱۶۴۷۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۷ - ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
شیرازه گزارش می دهد؛

عملکرد سال سوم شورای ششم

گزارش بازتاب دهنده مجموعه است و حاصل کار همه است.

 به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، امروز سیزدهم مردادماه نشست خبری در شورا با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار شیراز و معاونین حوزه ستادی همچنین اصحاب رسانه با موضوع ارائه گزارش عملکرد سال سوم شورای ششم درحال برگزاری است.

سید ابراهیم حسینی در ابتدای جلسه ضمن تسلیت شهادت اسماعیل هنیه گفت: گزارش ارائه شده امروز در تکمیل اقدامات سال‌های قبل است و این گزارش انحصاری سال سوم نیست.


وی افزود: این گزارش بازتاب تلاش‌های بی‌وقفه شورای شهر و شهردار و کارکنان خدوم شهرداری است و مربوط به شخص یا اشخاص ویژه نمی‌باشد.


رئیس شورای شهر شیراز ادامه داد: سالی پر از موفقیت‌های ویژه و پر از حواشی را پشت سر گذاشتیم، سالی در عمل موفق اما در ارائه نه‌چندان موفق را داشتیم.
 

این مقام مسئول ادامه داد: در آغازین روزهای سال سوم با یک گزارش ۵۵ صفحه‌ای از سازمان بازرسی مواجه شدیم و ۴ ماه تمام انرژی ما صرف بررسی این مسائل شد و امروز سازمان بازرسی نسبت به شورا نه‌تنها نگاه منفی ندارد؛ بلکه در جلسات مختلف از زحمات شورا قدردانی می‌کند.

حسینی ادامه داد: شورای شهر شیراز تلاش کرده است شورای شهر باشد نه شورای شهرداری.

وی از اقدامات مهم شورا در این دوره خاطرنشان کرد: تصویب سند سومین حرم اهل‌بیت یکی از اقدامات مهم این شورا بوده که تمامی سازمان‌ها را پای‌کار آورده است.
 

انتهای خبر/224224

 

برچسب ها: فارس ، شیراز ، شورا
نظرات بینندگان