کد خبر: ۱۶۴۳۳۴
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۵ - ۱۲ تير ۱۴۰۳
وصیت‌ نامه شهید اسماعیل ایزدی:

باب شهادت روی بندگان خالص گشوده‌ می شود

خدایا را شکر می‌کنم که باب شهادت را بر روی بندگان خالصت گشوده‌ای. خدایا تو را شکر می‌کنم که مرا آن‌چنان در عشق خود غرق کردی که بدون ترس و بیم به دریای مرگ فروروم و در راه تو از همه چیز بگذرم.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»؛ شهید اسماعیل ایزدی در ۱۳۴۵/۳/۴به دنیا آمد و هشتمین فرزند خانواده بود شهید دوران کودکی را در خرامه گذراند و به کارهای هنری علاقه داشت و دوران راهنمایی را در مدرسه امام سجاد (ع) بود.
به‌خاطر عدم امکانات و همچنین تأمین معاش خانواده و با بالابودن رفاه خانواده مشغول کارگری در ساختمان‌سازی شد تا اینکه در تاریخ ۱۳۶۴/۱۲/۱۸ به سن سربازی رسید، عاشقانه دفترچه خدمت گرفت و پس از آموزش به جبهه غرب اعزام گردید.
در اواخر خدمت سربازی در عملیات بیت‌المقدس ۵ شرکت کرد و شهادت را دوست داشت و با مجروح شدنش در عملیات میدان جنگ را ترک نمی‌کند و آن‌قدر پیش می‌رود تا در بالاترین ارتفاعات الحدید خدایش می‌رسد و از آنجا به‌سوی پروردگارش عروج می‌کند.
خونش ارتفاعات «الحدید» را رنگین ساخته و به جمع شهدای شاهد ۸ سال دفاع مقدس می‌پیوندد.

 

متن وصیت:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

خدایا به میدان مبارزه آمده‌ام، با دشمنانی قوی که دولت‌های بزرگ پشتیبانشان بوده‌اند پنجه درافکنده‌ام درحالی‌که از ضعف مادی خودآگاهی داشتم؛ اما به اسلحه شهادت مجهز شدم و باقدرت و ایمان به میدان آمدم، عظمت روح را بر فرق ماده کوبیدم و از جان خود گذشتم تا از قید بندهای مادی آزاد گردم و بتوانم باعظمت روح سخن بگویم...

با اسلحه شهادت به میدان می‌آیم تا به ابدیت و ازلیت وحدت برسم، جز خدا چیزی نبینم و جز خدا چیزی نجویم و جز خدا چیزی نگویم و جز خدا تسلیم چیز کسی نشوم...

خدایا را شکر می‌کنم که باب شهادت را بر روی بندگان خالصت گشوده‌ای. خدایا تو را شکر می‌کنم که مرا آن‌چنان در عشق خود غرق کردی که بدون ترس و بیم به دریای مرگ فروروم و در راه تو از همه چیز بگذرم.

خدایا تو را شکر می‌کنم که حسین ( ع) را آفریدی.

ای خدای حسین (ع) تو را شکر می‌کنم که راه پرافتخار شهادت را در جلو پای حق و حقیقت گذاشتی.

و چه زیبا بیان می‌کند که «قبولی شهادت، من را آزادکرده و آزادی خود را هیچ‌چیز حتی حیاتم نمی‌فروشم و به‌سوی خدای خود می‌روم»

 

انتهای خبر/

نظرات بینندگان