کد خبر: ۱۶۴۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۱ - ۰۱ مرداد ۱۴۰۳
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ممسنی خبر داد: 

مراسم غبارروبی گلزار شهدا در هفته بهزیستی

این مراسم با هدف قدردانی از مقام شامخ شهدا، تجدید بیعت با اهداف شهدای هشت سال دفاع مقدس و امام خمینی (ره) و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»؛ مراسم غبارروبی گلزار شهدا به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی امروز دوشنبه مورخ اول مردادماه سال ۱۴۰۳ با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ممسنی و سایر اعضای شورای اداری، کراری رئیس اداره بهزیستی و کارکنان این اداره و سایر مسئولین شهرستان، در گلزار شهدای مرکزی شهر نورآباد برگزار شد.

مراسم غبارروبی گلزار شهدا در هفته بهزیستی

 

 رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ممسنی گفت: لازم به ذکر است که امسال با توجه به تقارن هفته بهزیستی با ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا (ع)، برنامه‌های هفته بهزیستی با شعار نهضت حسینی، خدمت مردمی برگزار می‌شود.


وی خاطرنشان کرد: این مراسم با هدف قدردانی از مقام شامخ شهدا، تجدید بیعت با اهداف شهدای هشت سال دفاع مقدس و امام خمینی (ره) و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شده است.


 موسی زادی بیان کرد: اعتبار و توجه خانواده‌های شهدا به پیام و رسالتی که بر عهده دارند، اصیل‌ترین و جامع‌ترین تکلیفی است که بر آنان محول شد. 


این مقام مسئول تأکید کرد: راه شهیدان همواره مسیری درخشان و الگوی برای آحاد جامعه است، همه ما مدیون شهدا هستیم و امروز وظیفه ما انتقال ارزش‌های آنان به نسل‌های آینده در جهت پاس‌داشت مقام آنان است.


وی در پایان اظهار داشت: اعتبار و توجه خانواده‌های شهدا به پیام و رسالتی که بر عهده دارند، اصیل‌ترین و جامع‌ترین تکلیفی است که بر آنان محول شده است که در آزمون بزرگ شناخت یاران واقعی انقلاب اسلامی سرفرازانه اوج سعادت و افتخار را با ترجمان زیباترین واژه‌نامه یعنی جهاد و شهادت پذیرا شدند. 


انتهای خبر/224224

برچسب ها: فارس ، شیراز ، شهید ، ممسنی
نظرات بینندگان