کد خبر: ۱۶۴۷۱۳
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۸ - ۱۰ مرداد ۱۴۰۳
نماینده ولی‌فقیه در استان فارس:

مقاومت شهیدان غزه زبونی رژیم صهیونیستی است

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس گفت: مردم مظلوم غزه و فلسطین در راه مبارزه با این رژیم غاصب و از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون ۴۰ هزار شهید را تقدیم کرده‌اند و این مقاومت آن‌ها باعث زبونی رژیم صهیونیستی در دنیا شده است.

به گزارش خبرنگارگروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «شیرازه»؛ آیت‌الله لطف‌الله دژکام عصر امروز در اجتماع پرشور مردم شیراز در محکومیت ترور شهید اسماعیل هنیه گفت: این مجلس با شهادت حضرت امام زین‌العابدین و سید ساجدین علی ابن الحسین علیه سلام بیست و پنجم محرم مقارن شده است.

 وی افزود: سحرگاه جهان اسلام با شهادت بزرگ مرد جبهه مقاومت شهید اسماعیل هنیه مواجه شد و با یک مظلومیت تمام در حالی که در کشور ثالث میهمان بود به شهادت رسید.

  آیت‌الله لطف‌الله دژکام خاطرنشان کرد: در پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی شنیدیم که شهید اسماعیل هنیه آماده برای شهادت بود و در این مسیر از مرگ نمی‌ترسید و اکنون به آن چیزی که همه عمرش برای آن ایستادگی کرده بوده رسیده است.


 وی تأکید کرد: بی ادبی نتانیاهو زمانی هویدا شد که در کنگره آمریکا گفت هرچه که می‌کشیم از دست ایران است و جنگ ما با ایرانی‌ها جنگ بین تمدن و توحش است .


 نماینده ولی‌فقیه در استان فارس تصریح کرد: اولین‌بار وحشی‌گری این طایفه صهیونیست و بنی‌اسرائیل خبیث زمانی بود که حضرت زکریا پیغمبر خدا را کشتند که امام حسین در مسیرش به سمت کربلا فرمود « انا من حرام دنیا علی‌الله تبارک‌وتعالی » نشانه بی‌ارزشی دنیا در پیشگاه خدا این هست که سر مقدس یک پیغمبری مثل حضرت یحیی ابن زکریا بریده می‌شود و به یک زن فاحشه بنی‌اسرائیل هدیه داده می‌شود.


 وی با اشاره به آیات قرآن کریم بیان کرد: در طول تاریخ این طایفه خبیث صهیونیست پیغمبر کشی راه انداخته‌اند.


 آیت‌الله لطف‌الله دژکام تصریح کرد جسارت بزرگی به ساحت مردم شریف و عزیز ایران شده است که مهمان ما را ترور کرده‌اند و به شهادت رساندند.


 وی در پایان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند امروز بلندترین پرچم اسلام در دست مردم غزه است، تصریح کرد: مردم مظلوم غزه و فلسطین در راه مبارزه با این رژیم غاصب و از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون ۴۰ هزار شهید را تقدیم کرده‌اند و این مقاومت آن‌ها باعث زبونی رژیم صهیونیستی در دنیا شده است.

انتهای خبر/224224

نظرات بینندگان