کد خبر: ۱۶۴۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۹ - ۱۲ مرداد ۱۴۰۳
خطیب جمعه شهرستان اقلید:

وعده محو اسرائیل قابل تحقق است

همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ نابودی و محو اسرائیل قابل تحقق است و این اتفاق به زودی و با یاری خداوند اتفاق می‌افتد.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجید گشول دره سیبی در خطبه‌های نمازجمعه شهرستان اقلید گفت: صهیونیست‌ها و دست‌های پشت پرده آن هنوز در خوشحالی به سر می‌برند؛ اما به زودی روزهای متوالی گریه می‌کنند.


وی در ادامه افزود: همان‌طور که کارشناسان مسائل نظامی دنیا هم اظهار کرده‌اند؛ صهیونیست باید منتظر پاسخ‌های پی‌درپی سختی باشد و این میدان و نبرد فراتر از قدرت دفاعی اسرائیل می‌تواند باشد.


امام‌جمعه شهرستان اقلید در ادامه صحبت‌های خود در خطبه‌های این هفته اقلید عنوان کرد: در این وادی و مرحله نبرد محور مقاومت، از ایران تا یمن و حزب‌الله در پاسخ قاطعانه به اسرائیل شریک هستند و این نوعی سردرگمی برای صهیونیست‌ها را در پیش دارد.


موکب اباصالح المهدی (عج)، موکبی ملی، مذهبی و جهادی


نماینده ولی‌فقیه در اقلید با اشاره به ظرفیت موکب اقلید گفت: در یک‌ساله گذشته این موکب فعالیت‌های برجسته و با شکوهی را در سطح بین‌المللی، ملی و استانی داشته است و می‌طلبد برای حضور بهتر در اربعین حسینی، حمایت شود.


حجت‌الاسلام‌والمسلمین گشول دره سیبی در ادامه بیان کرد: این موکب برای خدمات‌رسانی به زائران امام حسین (ع) نیازمندی‌هایی دارد که انتظار می‌رود هم مسئولین و هم مردم پشتیبانی کنند.


وی به برخی فعالیت‌های موکب اباصالح المهدی (عج) اشاره کرد گفت: خدمت‌رسانی به زائران اربعین در سال ۱۴۰۲، برگزاری جشن‌های ائمه از جمله امام رضا (ع) و عید غدیر، همکاری در تشییع و تدفین شهید گمنام و همچنین خدمت‌رسانی به مردم در سالروز شهادت سپهبد شهید سلیمانی در کرمان و حضور فعال در برنامه‌های ملی و مذهبی از جمله فعالیت‌های این موکب در سال گذشته بود.

در پایان حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجید گشول دره سیبی، مطالبه‌ای را از مسئولین شهرستانی داشت و اظهار داشت: جهاد دانشگاهی شهرستان اقلید که تنها مرکز شمال استان فارس است از وضعیت خوبی بهره‌مند نیست؛ نهادی که هنوز مکانی ثابت برای اسکان ندارد و مکان فعلی آن که متعلق به شهرداری است نیز مورد تأیید تهران قرار نگرفته است و باید با چاره‌اندیشی و همکاری و تعامل تمامی دستگاه‌های اجرایی، بحث انتقال این نهاد به شهرستان دیگر و سلب امتیاز از اقلید منتفی شود.

انتهای خبر/224224

برچسب ها: فارس ، اقلید ، نماز جمعه
نظرات بینندگان