کد خبر: ۱۶۴۷۸۸
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۵ - ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
گزیده‌ای از وصیت‌نامه شهدای استان فارس:

رمز پیروزی اطاعت از ولایت‌فقیه است

شهید مسعود شاه‌حسینی در وصیت‌نامه خود بیان می‌کند: رمز پیروزی شما، اطاعت از ولایت‌فقیه بوده و هست پس مبادا این رمز پیروزی را از یاد ببرید.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، شهید مسعود شاه‌حسینی بیست و چهارم شهریور ۱۳۴۵ در خانواده‌ای ساده و مذهبی در جهرم به دنیا آمد و در دامن پر مهر و محبت پدر و مادری مؤمن و دلسوز رشد و پرورش یافت. 

وی پس از دوران کودکی وارد دنیای علم و دانش شد و دوره تحصیل ابتدایی و راهنمایی را با موفقیت در جهرم پشت سر گذاشت.

 با ظهور انقلاب اسلامی اگر چه نوجوانی بیش نبود؛ ولی در راهپیمایی‌ها علیه رژیم شاه شرکت می‌کرد، پس از پیروزی انقلاب به عنوان بسیجی در برقراری امنیت شهری تلاش بسیاری از خود نشان می‌داد.

 با آغاز جنگ تحمیلی ارتش بعث عراق به خاک میهن اسلامی، درس و خانواده را رها کرد و به سوی جبهه‌های نبرد حق علیه باطل روانه شد. 

وی فردی جوانمرد و پرتحرک بود و در طول حضورش در جبهه‌ها، رشادت‌ها و ایثارگری‌های بسیاری از خود نشان داد تا این که در جبهه به شیرمرد لقب گرفت.

وی در مدت حضورش در جبهه‌ها چندین بار مجروح شد؛ ولی هیچگاه دست از نبرد با دشمن بعثی برنداشت و سرانجام در تاریخ ۱۳۶۵/۱۰/۲۴ در عملیات کربلای ۵ در منطقه شلمچه جان به جان آفرین تسلیم کرد و به فیض شهادت نایل آمد.

رمز پیروزی اطاعت از ولایت‌فقیه است

وصیت شهید: 

چه زیباست لحظه‌ای که تفنگ از زمین کنده شود و به‌سوی دشمن نشانه می‌رود و چه شیرین است آن هنگام که در خون خود می‌غلتیم و با شهادت سیراب می‌شویم.

 خواهران و برادران عزیز، می‌خواهم چند نکته را یادآوری کنم، اول آن که رمز پیروزی شما، اطاعت از ولایت‌فقیه بوده و هست پس مبادا این رمز پیروزی را از یاد ببرید.

 دوم آن که با تمام قدرت از روحانیت مبارز و اصیل حمایت کنید، سوم آن که نماز را که ستون دین است به جماعت بپا دارید که ابرقدرت‌ها از جماعت شما می‌ترسند.

 در آخر از خانواده‌ام می‌خواهم که در صورتی که افتخار شهادت نصیبم شد خودتان را ناراحت نکنید چرا که این نزدیک‌ترین راه برای رسیدن به فلاح است، ما به فرمان خدا آمده و به‌سوی او رجوع خواهیم کرد؛ اما چه‌بهتر است که با کفن خونین به استقبال پروردگارمان برویم.

انتهای خبر/

برچسب ها: وصیت نامه ، شهید ، فارس
نظرات بینندگان