کد خبر: ۱۶۲۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۰ - ۱۲ بهمن ۱۴۰۲
وصیت‌نامه شهید سید عبدالمجید هاشمی:

احکام اسلام و قرآن را درجهان پیاده کنیم

شهید هاشمی در تاریخ ۱۳۳۶/۰۸/۰۲ در خانواده‌ای مذهبی در روستای جیان بوانات چشم به جهان گشود پدرش از روحانیون معتمد محل بود در اوایل انقلاب برپایی تظاهرات به شیراز می‌رفت و هرازگاهی به بوانات باز می‌گشت و نوارها و تصاویری از حضرت امام را با خود می‌آورد.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه» به نقل از نوید شاهد، شهید هاشمی در تاریخ ۱۳۳۶/۰۸/۰۲ در خانواده‌ای مذهبی در روستای جیان بوانات چشم به جهان گشود پدرش از روحانیون معتمد محل بود در اوایل انقلاب برپایی تظاهرات به شیراز می‌رفت و هرازگاهی به بوانات باز می‌گشت و نوارها و تصاویری از حضرت امام را با خود می‌آورد.

در سال ۱۳۶۰/۰۷/۲۶ ازدواج کرد؛ اما هرگز استراحت و ماندن در خانه را جایزنداشت و بیش از بیش برای سازندگی روستاها همت گماشت. 

بالاخره پس از واگذاری مسئولیت‌هایش در اردیبهشت ۱۳۶۱ با شوروشعف تمام به جبهه اعزام شد و موفق شد در عملیات رمضان دوشادوش دیگر رزمندگان با سپاهیان کفر درگیر شده و در تاریخ ۱۳۶۱/۰۵/۰۸ در منطقه کوشک مفقود شد. 

وصیت‌نامه:

بیاییداحکام اسلام و قرآن را درجهان پیاده کنیم. 
امروز سکوت بی‌تفاوتی در این برهه از زمان که انقلاب خون‌بار مستضعفان احتیاج به نیروی ما دارد خیانتی است به اسلام و مسلمین و شهیدان توجه داشته باشید کوچک‌ترین بی‌اعتنایی و بی‌تفاوتی و یا کوچک‌ترین لغزش شما غیرقابل‌جبران است.

انتهای خبر/

 
نظرات بینندگان