کد خبر: ۱۶۴۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۱ - ۱۷ مرداد ۱۴۰۳
شیرازه گزارش می‌دهد؛

فارس قهرمان جام پرچم مینی‌فوتبال

دومین دوره مسابقات مینی‌فوتبال قهرمانی بانوان روستایی سراسر کشور با عنوان جام پرچم از روز شنبه ۱۳ مردادماه به میزبانی استان کردستان و در شهر سنندج آغاز و تا روز چهارشنبه با معرفی تیم‌های برتر پایان یافت.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه» به نقل از پایگاه خبری «وزارت ورزش و جوانان»، فارس در مسابقات جام پرچم در بخش مینی‌فوتبال بانوان روستایی کشور در سنندج، جام قهرمانی را به خانه برد.


 دومین دوره مسابقات مینی‌فوتبال قهرمانی بانوان روستایی سراسر کشور با عنوان جام پرچم از روز شنبه ۱۳ مردادماه به میزبانی استان کردستان و در شهر سنندج آغاز و تا روز چهارشنبه با معرفی تیم‌های برتر پایان یافت.


در این مسابقات تیم فارس اول شد، ایلام در جایگاه دوم ایستاد و خوزستان نیز به مقام سوم رسید و جام اخلاق مسابقات به خراسان جنوبی رسید، این مسابقات با حضور ۲۴ تیم به نمایندگی از استان‌های سراسر کشور برگزار شد.


معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، در مراسم پایانی این مسابقات اظهار کرد: دختران برخاسته از مراکز روستایی و عشایری کشور در رشته مینی‌فوتبال رقابت بسیار خوبی داشتند.


 مریم کاظمی پور از میزبانی شایسته کردستان از این رقابت‌ها قدردانی کرد و گفت: اینکه ورزش همگانی برای ارتقای سلامت دختران و بانوان کشور در اولویت است، برای کاروان کشورمان در بازی‌های المپیک آرزوی موفقیت کرد.


معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: دخترانی که آینده‌ساز ورزش کشور هستند و اوقات فراغت خود را به واسطه امر مهم ورزش غنی می‌کنند آینده‌ای روشن را رقم خواهند زد.


مدیرکل ورزش و جوانان کردستان هم گفت: میزبانی کردستان از مسابقات جام پرچم نتیجه اعتماد وزارت ورزش جوانان بود که توانستیم با میزبانی شایسته این مسابقات را در بهترین سطح برگزار کنیم.


آمنه غلام ویسی ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای زن غزه اظهار کرد:  برگزاری این مسابقات در کمال امنیت نتیجه فداکاری و جان‌فشانی شهدایی است که با گذشتن از جان خود آسایش و رفاه را برای کشورمان رقم زدند.


وی با بیان اینکه جنایت علیه انسانیت در غزه در حال رقم‌خوردن است بیان کرد: ابراز امیدواری کرد روزی برسد که مردم بی‌دفاع غزه پیروزی خود را جشن بگیرند.

تعداد بازدید : 0
کد ویدیو

انتهای خبر/

نظرات بینندگان