کد خبر: ۱۶۴۸۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۸ - ۲۱ مرداد ۱۴۰۳
رئیس پلیس فارس خبر داد:

صدور گذرنامه زیارتی طی ۲ ساعت

 فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به تمهیدات انجام شده برای پیاده‌روی اربعین، از صدور گذرنامه زیارتی برای این ایام طی ۲ ساعت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، سردار رهام بخش حبیبی با توجه به نزدیک شدن اربعین حسینی و حضور مردم در پیاده‌روی اربعین با بیان اینکه نیروی انتظامی خادم امام حسین (ع) و همچنین خادم مردم است، گفت: هر کسی در این مسیر و در این تاریخ به دنبال آن است که بهره‌ای از فضائل این ایام ببرد و نیروی انتظامی در این موضوع مستثنی نیست.

 وی با تأکید بر خدمت‌رسانی به هموطنان و زائرین اباعبدالله الحسین (ع)، افزود: در بحث خدمات‌رسانی به مردم، نیروی انتظامی تمام تلاش خود را خواهد کرد تا در بحث امنیت مشکلی به وجود نیاید و به حمدالله امنیت مسیر برقرار است.

 رئیس پلیس فارس با اشاره به بحث گذرنامه‌های زیارتی، اظهار کرد: در بحث روان‌سازی صدور گذرنامه‌ها مثل سال گذشته خدمات‌رسانی ویژه انجام می‌شود و ان‌شاءالله به همین شکل که در حال انجام شدن است ادامه پیدا خواهد کرد.

حبیبی ادامه داد: زائرینی که برای رفتن به پیاده‌روی اربعین عجله بیشتری دارند، برای دریافت گذرنامه زیارتی می‌توانند به سایت «پلیس من» مراجعه کنند چراکه گذرنامه آن‌ها طی مدت ۲ ساعت آماده خواهد شد.

انتهای خبر/

برچسب ها: گذرنامه ، زیارتی ، فارس
نظرات بینندگان