کد خبر: ۱۶۴۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۰ - ۲۲ مرداد ۱۴۰۳
 ره‌آورد سفر استاندار به خرامه؛ 

تأمین آب شرب مورد توجه دولت مردان است

استاندار پس از شنیدن مسائل مطرح شده مردم منطقه و پیشنهادها، نتایج بررسی‌های انجام شده توسط بازرسان استانی که وی را در این بازدید همراهی می‌کردند، بیان کرد: تأمین آب شرب مردم همواره مورد توجه دولت مردان بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، محمدهادی ایمانیه ظهر امروز ۲۲ مردادماه سال ۱۴۰۳ با همراهی نماینده آب منطقه‌ای استان وامام‌جمعه شهرستان، فرماندار و بخشداران همچنین شورای شهرستان، دادستان و رئیس دادگستری، فرمانده انتظامی و تعدادی مطالبه‌گران در خصوص وضعیت بحرانی آب شرب گفت: که هدف از حضور سرزده را رفع مشکلات آب شهرستان عنوان کرد و به صورت مستقیم و میدانی با تعدادی از اهالی این شهرستان به گفت‌گو پرداخت.

 وی پس از شنیدن مسائل مطرح شده مردم منطقه و پیشنهادها، نتایج بررسی‌های انجام شده توسط بازرسان استانی که وی را در این بازدید همراهی می‌کردند، بیان کرد: تأمین آب شرب مردم همواره مورد توجه دولت مردان بوده است.

 ایمانیه به دستگاه‌های مرتبط دستور خود را مبنی بر بررسی دقیق، جزئی و کارشناسی مباحث مربوط با شوری آب این منطقه و مشکلات بی‌آبی در تعدادی از روستاهای و شهرستان اعلام و تأکید کرد: چندین مصوبه حتماً باید پیگیری شود و در دستور کار فوری دستگاه‌ها قرار داد.

 

تأمین آب شرب مورد توجه دولت مردان است

 وی ادامه داد: برق شهرستان در اولویت اداره برق استانی قرار بگیرد و اگر امکان آن باشد قطع نشود و این موضوع را به عنوان مصوبه اول مطرح کرد.

 ایمانیه خاطرنشان کرد: چاه شماره ۴ که یک ماه از افتتاح آن می‌گذرد و با ژنراتور تأمین برق می‌شود بایستی توسط اداره برق تأمین برق انجام شود که برخی از مشکلات از بین برود.

 استاندار فارس تصریح کرد: تعداد ۲ دستگاه تانکر جهت آب‌رسانی به شهرستان ارسال شود تا معضل بی‌آبی به صورت مقطعی و در تابستان حل شود.

 وی ادامه داد: یک چاه توسط احسان رمضان‌پور با تأیید سازمان آب منطقه‌ای احداث شود و این به عنوان مصوبه چهارم لحاظ شد.

 این مقام مسئول تأکید کرد: بودجه‌ای جهت انتقال آب سد درودزن به شهرستان اختصاص دهند تا برخی از مشکلات این شهرستان در مسئله بی‌آبی و کم‌آبی مرتفع شود.

تأمین آب شرب مورد توجه دولت مردان است

 

 وی در پایان مصوبه ششم را بیان کرد: باهمت مجری استانی بنیاد علوی و همکاری جهاد کشاورزی و کشاورزان شهرستان خرامه مبلغ ۴ میلیارد تومان جهت احداث قنوات اختصاص یابد.

 به گزارش «شیرازه»، امید است که با این سفر استانی محمدهادی ایمانیه به خرامه ره آوردی نصیب این شهرستان شود و این مصوبات فقط نوشتاری نباشد و عملاً به مرحله اجرا درآید.

انتهای خبر/224224

برچسب ها: فارس ، شیراز ، شیرازه ، آب ، خرامه
نظرات بینندگان