کد خبر: ۱۶۴۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۹ - ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
امام‌جمعه موقت زرین‌دشت:

آزادگان ستون کلیدی جنگ بودند

امام‌جمعه موقت زرین‌دشت گفت: آزادگان به عنوان ستون کلیدی جنگ و پشتوانه قدرتمند سلحشوران دفاع مقدس در سنگر اسارت مقاوم‌ ایستادند و پس از سال‌ها چشم‌انتظاری مادران، پدران، فرزندان و همسران آن عزیزان پایان یافت.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، نمازجمعه این هفته ۲۶ تیر ماه ۱۴۰۳ به امامت حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالحسن اسلام‌فرد در زرین دشت برگزار شد.

امام جمعه موقت زرین‌دشت با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با دست‌اندرکاران کنگره بزرگداشت شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند اگر عقب نشینی در مقابل دشمن تاکتیکی نباشد و از ترس باشد، غضب الهی نازل خواهد شد، ان شاء‌الله و به اذن الهی نظام جمهوری اسلامی ایران تقاص خون مهمان عزیزش را از صهیونیست‌ها خواهد گرفت که تاوان این جنایت به فضل الهی نابودی رژیم منحوس صهیونیستی خواهد بود.

اسلام فرد در ادامه با اشاره به سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی افزود: امروز ۲۶ مرداد ماه سالروز ورود عزتمندانه آزادگان به آغوش میهن است، آزادگان بر اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی وفادار ماندند و اصول را تکرار کردند و در اسارتگاه در بالاترین سطح ممکن پای فشردند.

وی تصریح کرد: این آزادگان به عنوان ستون کلیدی جنگ و پشتوانه قدرتمند سلحشوران دفاع مقدس در سنگر اسارت مقاوم‌ ایستادند و پس از سال‌ها چشم‌انتظاری مادران، پدران، فرزندان و همسران آن عزیزان پایان یافت.

امام جمعه موقت زرین‌دشت، یادآور شد: اگر بگوییم روز‌های ورود آزادگان به کشور پرافتخارترین، پرشورترین و‌امید آفرین‌ترین روز‌های تاریخ انقلاب است، سخن گزافی نگفته‌ایم و به همین دلیل است که بایستی این روز پرافتخار را ارج نهیم.

اسلام‌فرد در ادامه افزود: بحث اسارت در دستان دژخیمی که دستان ناپاک او به خون هزاران برادر و خواهر عراقی آلوده است، کردستان عراق را بمباران شیمیایی کرده و جنایات او روی جنایت کاران تاریخ را سفید کرده مقوله بسیار مهمی است.

وی در پایان با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی از مسئولان هیئات مذهبی تقاضا کرد که نسبت به برگزاری پیاده روی جاماندگان حسینی تدابیر لازم را اتخاذ کنند.

انتهای خبر/224224

نظرات بینندگان