کد خبر: ۱۶۵۱۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۰ - ۲۲ شهريور ۱۴۰۳
«شیرازه» گزارش می‌دهد؛ 

افتتاح نمایشگاه اسوه در مرودشت

 نمایشگاه اسوه پایگاه‌های برتر ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مرودشت با حضور امام‌جمعه، مسئول بسیج مساجد محلات سپاه فجر، فرمانده سپاه، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه مرودشت، معاون سیاسی فرماندار، معاونت‌های این ناحیه و جمعی از بسیجیان شهرستان مرودشت افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، نمایشگاه اسوه پایگاه‌های برتر ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مرودشت با حضور امام‌جمعه، مسئول بسیج مساجد محلات سپاه فجر، فرمانده سپاه، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه مرودشت، معاون سیاسی فرماندار، معاونت‌های این ناحیه و جمعی از بسیجیان شهرستان مرودشت افتتاح شد.

افتتاح نمایشگاه اسوه در مرودشت

غلامرضا شعبانی‌نیا فرمانده سپاه ناحیه مرودشت با اشاره به نقش‌آفرینی پایگاه‌های مقاومت در عرصه‌های اجتماعی، ورزشی، اعتقادی، مذهبی، تربیتی، بصیرتی، سازندگی، علمی، امنیتی و هدف از برگزاری این نمایشگاه را ارائه آثار و عملکرد یک‌ساله پایگاه‌های مقاومت و انتقال تجارب آنها الگودهی به دیگر پایگاه‌ها دانست.

همچنین عباس رضایی مسئول بسیج مساجد و محلات فارس در حاشیه این بازدید به نقش‌آفرینی قرارگاه‌های محلات اسلامی با محوریت امامان جماعت و هیات‌امنای مساجد در کنار پایگاه‌های مقاومت به مسئله‌یابی و مطالبه‌گری و پیگیری و رفع موانع و مشکلات محلات تأکید کرد.

در ادامه مسئولین و مدعوین حاضر از غرفه‌های عملکرد و محصولات پایگاه‌های مقاومت و بسیجیان بازدید کردند.

افتتاح نمایشگاه اسوه در مرودشت

به گزارش «شیرازه»، در این نمایشگاه که با شرکت برگزیدگان پایگاه‌های اسوه از حوزه‌های مقاومت شهری در مرحله شهرستانی برپا شده، عملکردهای شاخص بسیجیان در حوزه‌های مختلف فرهنگی، خدماتی، عمرانی، رفاهی، اردویی، ورزشی و خدمات‌رسانی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته که در پایان ۲ پایگاه نمونه برای راهیابی به مرحله استانی انتخاب و معرفی خواهند شد.

در این نمایشگاه تولیدات دستی و یا مشاغل خانگی که در پایگاه‌های مقاومت بسیج خواهران انجام می‌شود به مردم و سایر پایگاه‌ها معرفی می‌شود و همچنین زمینه‌ای برای فروش این تولیدات است.

نمایشگاه اسوه هر ساله به منظور معرفی عملکرد و دستاوردهای یک‌ساله پایگاه‌های بسیج منطقه به همت معاونت بسیج مساجد و محلات برگزار می‌شود و دستاوردهای یک‌ساله پایگاه‌های بسیج منطقه به همت معاونت بسیج مساجد و محلات برگزار می‌شود.

انتهای خبر/224224

نظرات بینندگان