کد خبر: ۱۶۵۱۴۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۴ - ۲۶ شهريور ۱۴۰۳
فرمانده سپاه شرق شیراز گفت:

حل مشکلات شرق شیراز

فرمانده سپاه شرق شیراز گفت: مصوبات در پی بازدید فرماندار شیراز در حل مشکلات شرق شیراز در دستور کار سازمان‌های مربوطه قرار گرفت

عباس قره خانی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، بیان کرد: سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) به همراه مجموعه فرمانداری شیراز و دستگاه‌های مربوطه در راستای روندی که در قرارگاه‌های محله اسلامی در مجموعه سپاه در حال پیگیری است، یک هم‌افزایی صورت گرفته است که به صورت هفتگی و ماهیانه در مناطق محروم حضور پیدا می‌کند.

وی افزود: امروز نیز در محله گردخون و وزیرآباد که در حاشیه شیراز است، به همراه فرماندار شیراز و مسئولان مربوطه در این محلات حضور پیدا کرده موضوعاتی مطرح شد و بازدیدی صورت گرفت که خروجی این بازدیدها منجر به مصوباتی شد که امیدواریم با پیگیری این مصوبات مشکلات این محلات نیز رفع شود.

فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) در ادامه گفت: دراین راستا مصوباتی در خصوص مشکلات محله وزیرآباد مشکل فاضلاب و حضور اتباع بیگانه که ناملایماتی را برای مردم محله ایجاد کرده و همچنین معضل مواد مخدر در این منطقه که منجر به ایجاد مشکلاتی شده‌است در دستور کار سازمان های مربوطه قرار گرفت.

قره خانی تصریح کرد: در روستای گردخون نیز بحث فاضلاب و پسماند زباله‌ها یکی از معضلات جدی است که مصوباتی در جهت حل این مشکلات نیز مطرح شد که بایستی پیگیری شود.

وی با اشاره به ساخت منازل غیرمجاز در گردخون، بیان کرد: این مسئله نیازمند ورود جدی مسئولان مربوطه است، همچنین در ورودی‌های روستا ستون‌هایی نامتعارف وجود دارد که نیاز است اصلاح شوند که با دستور فرماندار طی یکماه آینده پیگیری و اصلاح خواهد شد و همچنین مشکل روشنایی در ورودی روستا نیز در دستور کار قرار گرفته است.

فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) در پایان مطرح کرد: نکته حائز اهمیت این است که این کار که در راستای قرارگاه محله اسلامی در حال انجام است، با محوریت مردم، پایگاه‌های مقاومت و ائمه جماعت انجام می‌گیرد که پیگیری و اجرای مصوبات نیز به صورت مردمی دنبال می‌شود و همچنین در کنار آن با هم‌افزایی دستگاه‌های دولتی و در رأس آن فرمانداری شیراز و مجموعه سپاه همگام با فرمانداری این امور را پیگیری خواهد کرد.

انتهای خبر/ 224224

نظرات بینندگان