کد خبر: ۱۶۵۱۵۰
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۵ - ۲۸ شهريور ۱۴۰۳
وصیت شهید فضل‌اله عباسی:

ما مرد جنگيم و با هر ابر قدرتى مى‌جنگيم

شهید «فضل‌اله عباسی» در وصیت خود می‌نویسد: «ما در جبهه به شماها نويد مى‌دهيم كه تا آخرين قطره خون از مرز ايران و از خون شهيدان پاسدارى مى‌كنيم و پيام امام را لبيك مى‌گویيم و نمی‌گذاريم كه نيروهاى عراقى بعث كافر يك قدم به جلو بگذارد و...» متن کامل وصیت پنجم این شهید بزرگوار را نوید شاهد بخوانید.

به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی شیرازه به نقد از نوید شاهد فارس، شهید «فضل‌الله عباسی» یکم فروردین سال ۱۳۴۲ در روستای گرگنا از توابع بخش علیاء کوهمره نودان کازرون دیده به جهان گشود. تحصیلات خود را تا مقطع دیپلم در رشته اقتصاد گذراند.

با آغاز جنگ تحمیلی به جبهه رفت و سرانجام ۲۷ شهریور سال ۱۳۶۰ در فتح جبهه دهلاویه به شهادت رسید. پیکر پاکش در گلزار شهدای گرگنا کازرون به خاک سپرده شد.

ما مرد جنگيم و با هر ابر قدرتى مى‌جنگيم  

 

متن وصیت‌نامه شهید:

ما مرد جنگیم و با هر ابر قدرتی می‌جنگیم  

پیام یکم شهریور سال ۱۳۶۰ پدر و مادر گرامی: ما در جبهه به شماها نوید می‌دهیم که تا آخرین قطره خون از مرز ایران و از خون شهیدان پاسداری می‌کنیم و پیام امام را لبیک می‌گوییم و نمی‌گذاریم که نیروهای عراقی بعث کافر یک قدم به جلو بگذارد و آنها را عقب خواهیم راند، چرا که ما مرد جنگیم و با هر ابر قدرتی می‌جنگیم و تا شهادت ایستاده‌ایم و از شهادت باکی نداریم.  

ان‌شاءالله که بتوانیم انتقام خون شهیدانی چون آیت‌الله بهشتی و رجائی، باهنر، مطهری و دیگر شهیدان را بگیریم و چنان سیلی به گوش صدامیان بزنیم که دیگر نتوانند از جای خود بلند شوند و تا اسلام محمدی (ص) برقرار نکنیم از پای نخواهیم نشست. ان‌شاءالله که بتوانیم در کربلا همدیگر را زیارت کنیم. بلی خائن‌ها چون بنی‌صدر و رجوی تروریست فرار کردند خداوند که عذابشان را زیاد بگرداند و مانند محمدرضا پهلوی خوار و ذلیل شوند.

امیدوارم که بتوانید خدمت به اسلام بنمائید و پاسدار خون شهیدان باشید اما به جبهه آمدن یک وظیفه کوچک بود که انجام داده‌ام؛ ولی وظیفه اصلی ما جهاد اکبر، یعنی جهاد با نفس هر گاه بتوانیم بر نفس خودمان پیروز شویم آن وقت یک انسان خودساز کاملی خواهیم شد. والسلام.  

 

انتهای خبر/

نظرات بینندگان