کد خبر: ۱۶۵۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۷ - ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
فرمانده سپاه قیروکارزین خبر داد:

بیش از ۵۰۰ عنوان برنامه به ‌مناسبت هفته دفاع مقدس

فرمانده سپاه ناحیه قیروکارزین از برگزاری بیش از ۵۰۰ عنوان برنامه به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

فرمانده سپاه شهرستان قیروکارزین در نشست خبری هفته دفاع مقدس با تبریک هفته وحدت و چهل و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس اظهار داشت: ما هر چه امروز داریم از برکت خون شهداست. اگر رشادت‌ها، از خودگذشتگی‌های شهدا و خانواده‌هایشان نبود قطعاً این مسئولیت‌ها، این امنیت و این برخورداری‌هایی که ما امروز از آن برخوردار هستیم شاهد نبودیم.
 
محمد رسول رضایی با اشاره به تشکیل ستاد برگزاری هفته دفاع مقدس در سپاه و فرمانداری شهرستان گفت: در این هفته بیش از ۵۰۰ عنوان برنامه در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، خدمات‌رسانی، امنیتی و دیگر حوزه‌ها برگزار می‌شود که از این بین چند برنامه شاخص و محوری هستند. 
وی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس با شعار"ما در راه فتح قله هستیم" با رمز یا رسول‌الله در شهرستان قیروکارزین از روز پنج‌شنبه ۲۹ شهریورماه آغاز می‌شود عنوان کرد: همایش حماسی ۳۱ شهریورماه هفته دفاع مقدس ساعت شش و نیم صبح با حضور حماسی اقشار مختلف مردم و بسیج در میدان امام خمینی (ره) شهر قیر مرکز شهرستان با برنامه ریزی‌های خوبی که انجام گرفته است اجرا خواهد شد.
رضایی با بیان اینکه در شهرهای مختلف این شهرستان یادواره‌های شهدا با عنوان پیش اجلاسیه ۱۵ هزار شهید استان فارس در هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد تصریح کرد: یادواره شهدای شهر مبارک آباد و روستاهای هم‌جوار یکم مهرماه، یادواره شهدای دهستان هنگام چهارم مهرماه، یادواره شهدای آسمانی امام شهر پنجم مهرماه، یادواره شهدای سرافراز بخش افزر با حضور خانواده شهید قربان‌خانی از شهدای مدافعان حرم ششم مهرماه و یادواره شهدای شهر قیر نهم مهرماه اجرا خواهند شد.
فرمانده سپاه شهرستان قیروکارزین اظهار کرد: اجلاسیه و یادواره ۲۰۲ شهید سرافراز شهرستان قیروکارزین دهم مهرماه با حضور اقشار مختلف مردم شهرستان به میزبانی مسجد جامع شهید مطهری (ره) شهر کارزین با حضور سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس برگزار خواهد شد.
رضایی افزود: غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا، به صدا در آمدن زنگ ایثار و مقاومت در واحدهای دانش‌آموزی هم‌زمان با شروع مدارس، برگزاری اردوهای جهادی و اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی برخی دیگر از برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس سال ۱۴۰۳ در قیروکارزین است.
وی گفت: ویزیت رایگان و اعزام اکیپ پزشکی به مناطق محروم، میقات صالحین، میز خدمت ادارات  در نمازجمعه شهرستان، اردوی راهیان پیشرفت، جشنواره‌های ورزشی ویژه برادران و خواهران، تولید محتوا و پویش‌های فضای مجازی ویژه هفته دفاع مقدس، کارگاه‌های آموزشی سواد رسانه، جمعیت و پیشگیری از طلاق و اعتیاد،  هر پایگاه بسیج و هر اداره یک خدمت جهادی، دیدار با خانواده شهدا از برخی دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس خواهند بود.

انتهای خبر/ 224224

نظرات بینندگان