کد خبر: ۱۶۵۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۹ - ۰۵ مهر ۱۴۰۳
شیرازه گزارش می‌دهد؛

تجلیل از مدیران و کارمندان نمونه دستگاه‌های اجرایی

بیست و هفتمین جشنواره شهید رجایی به منزله معرفی دستگاه‌های اجرایی و بررسی عملکرد آن برگزار شد.

  به گزارش واحد اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، بیست و هفتمین جشنواره شهید رجایی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت با حضور استاندار فارس نمایندگان محترم در مجلس شورای اسلامی، معاونین، روسا، مدیران کل و کارشناسان محترم دستگاه‌های اجرایی در فارس برگزار شد.
 
  محل برگزاری برنامه در ساختمان شماره یک سالن شهید امامی استانداری بود.

  دکتر قزل سفلی معاون سیاسی و امنیتی استاندار. دکتر نعمتی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس و حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس از جمله اشخاصی بودند که در این مراسم حضور داشتند.

  بعد از قرائت قران کریم محسن پاپری زارعی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس سخنرانی کرد و از عملکرد دستگاه‌های اجرایی و ارزیابی این دستگاه‌ها در جشنواره شهید رجایی اظهارنظر کرد.

تجلیل از مدیران و کارمندان نمونه دستگاه های اجرایی

 

 در این مراسم استاندار فارس بیان کرد: عملکرد بهره‌وری، تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام، تکریم و رضایت مندی ارباب‌رجوع و جذب اعتبارت ملی و استانی از مهم‌ترین شاخص‌های دستگاه‌های اجرایی برای انتخاب آن‌ها بوده است.

  وی افزود: بسیاری از مشکلات استان فارس در دولت سیزدهم تعیین تکلیف و به طور کامل حل‌وفصل شد، یا در مسیر حل‌شدن قرار گرفت و این مهم از دستاوردهای دولت سیزدهم بود.
 محمدهادی ایمانیه ادامه داد: امیدواریم این روند و مسیر خدمت به مردم در دولت چهاردهم نیز ادامه یابد و دولت بتوانید موجبات رضایت مردم را فراهم کند.
 
  استاندار فارس ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، به بیان بخشی از فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار صبح امروز با پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس و مقاومت پرداخت و افزود: تقارن دهه آخر صفر با هفته دولت باعث شد؛ این جشنواره با تأخیر برگزار شود اینجانب از سازمان برنامه‌ریزی و مدیریت استان و معاونت توسعه و مدیریت منابع استانداری به سبب ارزیابی دستگاه‌های برتر سپاسگزارم.

  به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری شیرازه در این مراسم از ۱۸ دستگاه برتر و ۱۸ کارمندان نمونه دستگاه‌های اجرایی استان فارس و سه فرماندار نمونه در سال ۱۴۰۲ تجلیل شد.

  این جشنواره به‌منظور معرفی و تقدیر از دستگاه‌های برتر در زمینه ارتقای عملکرد و توسعه نظام اداری و همچنین معرفی کارمند برتر سال ۱۴۰۲، با حضور دکتر محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس، و جمعی از مدیران و کارمندان دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد.
 

تجلیل از مدیران و کارمندان نمونه دستگاه های اجرایی


  در این مراسم در ارزیابی مدیران برتر؛ شهردار شیراز در ترویج و توسعه فرهنگ نماز و ایمن‌سازی شبکه به مقام برتر دست‌یافت و نیز رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز به‌عنوان کارمند نمونه استان معرفی و تجلیل شد.

انتهای خبر/۲۲۴۲۲۴

نظرات بینندگان