کد خبر: ۱۶۵۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۰ - ۰۵ مهر ۱۴۰۳
مدیر کل میراث فرهنگی فارس گفت:

افتتاح ۱۱ طرح گردشگری در فارس

مدیرکل میراث‌فرهنگی فارس گفت: ۱۱ طرح گردشگری هم‌زمان با هفته گردشگری در استان فارس به بهره‌برداری می‌رسد.
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «شیرازه»، به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز فارس، محمد ثابت اقلیدی بیان کرد: ۸ طرح گردشگری شامل بوتیک هتل، اقامتگاه سنتی و مهمان‌پذیر در شیراز و دو اقامتگاه بوم‌گردی در شهرستان خفر و یک طرح گردشگری در شهرستان نی‌ریز به بهره‌برداری خواهد رسید.
 

افتتاح ۱۱ طرح گردشگری در فارس

 اقلیدی اعلام کرد: حجم سرمایه‌گذاری این تعداد طرح‌ها افزون بر ۴۰۰ میلیارد تومان است.

 مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس افزود: طبق برنامه‌ریزی‌ها امسال برنامه‌های متنوعی با همکاری بخش‌های دولتی و خصوصی حوزه گردشگری برای این روز و هفته گردشگری در سطح استان در نظر گرفته شده است.

 ثابت اقلیدی گفت: افتتاح هم‌زمان طرح‌های گردشگری استان به صورت وبینار با حضور وزیر میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی، نواختن زنگ گردشگری در بیش از ۱۰ مدرسه در استان و انعقاد تفاهم‌نامه با دانشگاه آزاد پیرامون گسترش و توسعه آموزش‌های گردشگری در سطح استان از مهم‌ترین برنامه‌های هفته گردشگری در فارس است.

 ثابت‌اقلیدی همچنین با اشاره به اینکه اجرای برنامه‌های این هفته متناسب با شعار گردشگری و صلح است، گفت: برپایی تورهای تخصصی گردشگری ویژه جامعه هدف گردشگری مانند خبرنگاران دانش‌آموزان و دانشجویان، برگزاری مراسم گرامیداشت روز جهانی گردشگری و تجلیل از فعالان این حوزه تخصصی از دیگر برنامه‌های این هفته است.

 او بیان داشت: نمایشنامه زندگی‌نامه خواجه اهل راز حافظ شیرازی هم در این هفته در مجموعه فرهنگی و تاریخی حافظ برگزار می‌شود که این برنامه تا ۱۵ مهر ادامه دارد.

 انتهای خبر

نظرات بینندگان