کد خبر: ۱۶۵۳۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۹ - ۱۱ مهر ۱۴۰۳
رئیس ستاد انتفاضه و قدس شریف:

استواری مردم ایران و محور مقاومت

رئیس ستاد انتفاضه و قدس شریف: عملیات طوفان الاقصی توانست ضربه‌ای خفت‌بار به رژیم صهیونیستی وارد کرده و آن را از تعادل خارج کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«شیرازه»،به نقل از راه دانا سردار رمضان شریف سخنگوی سابق سپاه پاسداران؛ ضمن تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت رهبر جنبش حزب‌الله لبنان و سردار نیلفروشان، به بیان مهم‌ترین دستاوردها و چالش‌های پیش‌روی محور مقاومت پرداخت.

  وی با اشاره به اهمیت سالگرد عملیات طوفان الاقصی که ۳۶۵ روز از آغاز آن می‌گذرد و دستاوردهای برجسته‌ای برای مردم فلسطین به ارمغان آورده است، اظهار داشت: این عملیات توانست ضربه‌ای خفت‌بار به رژیم صهیونیستی وارد کرده و آن را از تعادل خارج کند؛ رفتارهای اخیر رژیم صهیونیستی به‌خوبی نشان می‌دهد که این رژیم دیگر قادر به مدیریت شرایط نیست.

  سردار شریف با اشاره به نقض مکرر قوانین بین‌المللی توسط این رژیم، تصریح کرد: چنین رفتارهایی نه از قدرت، بلکه از سر استیصال در برابر اراده مردم فلسطین و محور مقاومت و مردم لبنان نشأت می‌گیرد.

  وی تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران، به فرماندهی معمار کبیر انقلاب اسلامی، همواره حامی آزادی قدس بوده و هر کمکی که برای تحقق این هدف لازم باشد، انجام خواهد داد.

 ما حامی مردم فلسطین هستیم و رهبر معظم انقلاب بارهاوبارها در طول این سال‌ها حمایت جمهوری اسلامی و مردم ایران را از محور مقاومت اعلام کرده‌اند.

  رئیس ستاد انتفاضه و قدس شریف در ادامه افزود: در آستانه سالگرد عملیات طوفان الاقصی، برنامه‌های متنوع فرهنگی و سیاسی در سراسر کشور برگزار خواهد شد؛ این برنامه‌ها شامل نشست‌های علمی در دانشگاه‌ها، میزگردهایی در صداوسیما و تجمعات مردمی در میادین و اماکن مقدس است که از سیزدهم تا شانزدهم مهرماه برگزار خواهند شد؛ البته پانزدهم مهرماه به‌عنوان روز اصلی این مناسبت انتخاب شده است.

  وی با بیان اینکه هدف از این برنامه‌ها، بازخوانی وقایع تاریخی و تبیین نقش محور مقاومت در مبارزه با رژیم صهیونیستی در طول ۷۴ سال گذشته است، تأکید کرد که نسل جوان باید با چهره خشن و ضد حقوق بشری رژیم صهیونیستی و هم‌پیمانان آن، به‌ویژه آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها، آشنا شوند.

  سردار شریف در پایان بر ضرورت حفظ هوشیاری و حرکت در چارچوب تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری تأکید کرده و از مردم ایران و محور مقاومت خواست تا همچنان استوار در مسیر مبارزه با رژیم صهیونیستی و حامیان آن باقی بمانند.

انتهای خبر/

 

برچسب ها: سپاه ، حمله ، دفاع
نظرات بینندگان