کد خبر: ۱۶۵۴۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳:۴۴ - ۲۵ مهر ۱۴۰۳
 دبیر جبهه فرهنگی فارس بیان کرد: 

صهیونیست‌ها منتظر کودکان سراسرکینۀ فلسطین باشند

 دبیر جبهه فرهنگی فارس بیان کرد: صهیونیست‌ها بیش از ۴۰ هزار نفر را به شهادت رساندند؛ در این مدت تعداد زیادی کودک در بستر خانواده‌ای سراسر کینه نسبت به اسرائیل به دنیا آمده است و این‌ها باعث رویش‌ها و جوشش‌های بسیار زیادی می‌شوند.

صهیونیست‌ها منتظر کودکان سراسر کینه فلسطین باشند

دبیر جبهه فرهنگی فارس در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «شیرازه»، در مورد جنگ رژیم صهیونیستی با مردم فلسطین بیان کرد: اولین نکته در بحث غزه و نبردی که بین رژیم صهیونیستی و صاحبان اصلی سرزمین فلسطین هست؛ این بحث، بحث خیلی قدیمی است، حرف الان نیست که بگویید از ۷ اکتبر شروع شده. بحث، بحث غصب خاک هست؛ این خاک طی این ۷۰ سال وجب به وجب، متر به متر غصب شده؛ و این غصب خلاف تمام قوانین و کنوانسیون بین‌المللی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد انجوی نژاد ادامه داد: در رابطه با این موضوع سازمان ملل و حتی در بعضی اوقات خود آمریکا نیز اعتراض کرده، راجع به شهرک سازی‌ها، راجع به این حالت تهاجمی صهیونیست‌ها نسبت به مردم فلسطین و این همه تحقیر و این همه دردسری که رژیم کودک‌کش ایجاد می‌کند؛ این همه زندان و شکنجه را تمام قوانین بین‌المللی محکوم کرده؛ اما آمریکا و به قول آقا سگ آمریکا اسرائیل خودشان را منوط به قوانین بین‌المللی می‌دانند.

مؤسس و مسئول کانون فرهنگی رهپویان وصال شیراز مطرح کرد: ۷ اکتبر اتفاق افتاد برای اینکه ملت جهان یک بار دیگر با بحث فلسطین آشنا شوند، فلسطین زنده شود و زنده هم شد.

وی در جواب به سئوال خبرنگار در مورد هیمنهٔ رژیم صهیونیستی قبل و بعد از حمله حماس پاسخ داد: خیلی از اتفاقات مثبتی که بعد از ۷ اکتبر افتاد آن‌قدر ملموس و آن‌قدر مشخص است که نیازی به توضیح نیست؛ آزادگان جهان هوشیار شدند، سازمان‌های بین‌المللی بی‌آبرو شدند، حداقل اینکه اینها را دیگر تحت عنوان نظم دهنده جهان قبولشان ندارند و برای همه ثابت شده که صهیونیست نوکر آمریکا هست و مقصر تمام درگیری‌ها همین کسانی هستند که به اصطلاح می‌خواستند نظمی را در جهان بر مبنای آن سیستم استثماری و استعماری آمریکا ایجاد کنند.

انجوی نژاد ادامه داد: بر مبنای آن صحبتی که مقام معظم رهبری شاید برای اولین بار در این نمازجمعه اخیر جنایات آنها را به قوانین بین‌المللی ارجاع دادند و فرمودند این اعمال شما با قوانین خودتان هم جور نیست و در حال حاضر نکته‌ای که وجود دارد این است که دیگر نیازی به توضیح دادن برای عموم مردم نیست؛ لذا هر کس که تا الان نفهمیده؛ نخواسته که بفهمد و فهم این قضیه خیلی‌خیلی انسانی است. 

دبیر جبهه فرهنگی فارس گفت: در حال حاضر یک عزتی برای مردم فلسطین و یک بی‌آبرویی و بی حیثیتی برای آمریکا و برای نورچشمی او در این منطقه و همچنین برای سازمان‌های بین‌المللی شد و از نظر من این یکی از پیروزی‌های مهم مظلومین و مستضعفین جهان در این صده اخیر شد.

 وی در جواب به سئوال «دلیل این حملات وحشیانه که اغلب علیه مردم بی‌دفاع و کودکان انجام می‌شود چیست؟ و از نظر شما عاقبت این اعمال چه خواهد بود؟» گفت: صهیونیست‌ها یک دلیل به اصطلاح منطقی برای خودشان در توجیه این اعمال وحشیانه دارند؛ سال قبل رئیس رژیم صهیونیستی گفت اسرائیل باید آن‌قدر وحشی باشد که کسی دیگر جرئت نکند به او حمله کند. 

مسئول کانون فرهنگی رهپویان وصال ادامه داد: رئیس رژیم غاصب گفت کسی که یک سنگ به سمت اسرائیل بیندازد را چنان بزنید که جرئت مخالفت برداشته شود؛ اما باید گفت که این استراتژی دیگر جواب نخواهد داد چرا که طرف مقابل هم همان قدر قدرتمند است.

انجوی‌نژاد عنوان کرد: دیگر آن‌جور نیست که اسرائیل مثل دهه ۷۰ میلادی ۷ کشور عربی را حریف باشد؛ چون که رژیم دیگر توان مقابله با همان باریکه غزه هم ندارد؛ لذا به مردم بی‌پناه و بی‌سلاح حمله می‌کند؛ و این درماندگی مدیون انقلاب اسلامی و شخص امام و رهبری است که جبهه مقاومت در برابر ظلم را در جهان تقویت کردند.

وی ادامه داد: نکته بعد این است که خون راه باز می‌کند؛ صهیونیست‌ها بیش از ۴۰ هزار انسان را به شهادت رساندند؛ در این مدت تعداد زیادی کودک در بستر خانواده‌ای سراسر کینه نسبت به اسرائیل به دنیا آمده است و اینها باعث رویش‌ها و جوشش‌های بسیار زیادی می‌شوند! همان گونه که رزمندگان حماس کسانی هستند که ۲۰ سال پیش پدر و مادرشان به دست این رژیم جانی سلاخی شده؛ لذا جای امیدواری است و من این وحشی‌گری را هم فرصت و هم تهدید می‌دانم.

صهیونیست‌ها منتظر کودکان سراسر کینه فلسطین باشند

حجت‌الاسلام انجوی‌نژاد افزود؛ بعد از ۷ اکتبر محبوبیت حماس ۲۰ درصد افزایش یافته است، همچنین در کرانه باختری که طرف‌دار حماس نبودند ۴۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

دبیر کانون فرهنگی فارس به نقل از معاون سیاسی حماس افزود: تلفات حماس تا قبل از ۷ اکتبر سیصد برابر نسبت به صهیونیست بوده است؛ یعنی بابت هر سیصد نفر فلسطینی یک اسرائیلی کشته می‌شده است! تا ۳ ماه قبل که احتمالاً باز هم این آمار بیشتر از الان بوده است این رقم به ۶ برابر رسیده بود و معادلات جهانی بعد از ۷ اکتبر تغییر پیدا کرد چرا که مردم آگاه شدند که اینها هم نوعی دیگر از پیروزی است. 

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار مبنی بر «روش جنگی ایران در جنگ احتمالی با صهیونیست مطابق عملکرد صهیونیست‌ها با غزه است یا خیر؟» بیان کرد: ما به هیچ وجه از نظر شرعی، انسانی و اخلاقی نمی‌توانیم به افراد غیرنظامی و کودکان اسرائیلی حمله کنیم چرا که بچه‌ها که این جنگ را انتخاب نکرده‌اند و قدرت دفاعی هم ندارند. پس هیچ بچه‌ای را نمی‌شود کشت. اما استراتژی اسرائیل جنایت است جنایت در زمین سوخته. 

جنایت جنگی اسرائیل یعنی چه؟

انجوی نژاد پاسخ داد: رژیم سفاک در مدت یک‌ساله بیمارستان، گروه امداد، امدادگر، آمبولانس، مدرسه، مقر پزشکان بی‌مرز را در خیابان زد، سرباز اسرائیلی کودکی را به شهادت رساند و با افتخار سلفی گرفت، مادر فرزندی را به شهادت رساندند و با افتخار به دنبال فرزند آن مادر بودند که به شهادت برسانند. همچنین در لبنان اعلام کردند که  جنوب را تخلیه کنید و درست موقع خروج مردم عادی در ترافیک مردم را به شهادت رساندند. این جنایت جنگی است که در طول تاریخ توسط جانی‌ترین حکومت‌ها هم اتفاق نیفتاده است. 

انتهای خبر/ 224224

نظرات بینندگان