کد خبر: ۱۶۵۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۹ - ۳۰ مهر ۱۴۰۳
فرمانده کل نیروی انتظامی بیان کرد:

جمع‌آوری ۲میلیون اتباع غیرمجاز از کشور

فرمانده کل نیروی انتظامی بیان کرد: تا پایان سال جاری، ۲ میلیون از اتباع بیگانه غیرمجاز جمع‌آوری و از کشور طرد می‌شوند؛ اما آن دسته از اتباعی که قانونی وارد کشور ما شده، مهمان ما هستند؛ سایه و چتر امنیت بر سر آن‌ها هم گسترانیده است و از حمایت انتظامی هم برخوردارند.

جمع‌آوری ۲میلیون اتباع غیرمجاز از کشور

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «شیرازه»، به نقل از خانه ملت فرمانده کل نیروی انتظامی کشور با حضور در مجلس شورای اسلامی گفت: برابر قولی که پیش از این دادیم و صحبت‌هایی که کردیم، تا پایان سال جاری، ۲ میلیون از اتباع بیگانه غیرمجاز جمع‌آوری و از کشور طرد می‌شوند؛ اما آن دسته از اتباعی که قانونی وارد کشور ما شده، مهمان ما هستند؛ سایه و چتر امنیت بر سر آن‌ها هم گسترانیده است و از حمایت انتظامی هم برخوردارند.

 سردار احمدرضا رادان فرمانده کل نیروی انتظامی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت، ضمن اشاره به دلیل حضور خود در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز در مجلس برای ملاقات با نمایندگان مردم بیان مطالب و مسائل ایشان و هم‌فکری برای حل مسائل آنان حضور پیدا کردیم که یکی از مسائل و دغدغه‌های مشترک برخی نماینده‌ها موضوع اتباع بیگانه غیرمجاز بود.

 وی با اشاره به صحبت‌های پیشین خود در خصوص خروج اتباع بیگانه غیرمجاز از کشور تا پایان سال، عنوان کرد: برابر قولی که پیش از این دادیم و صحبت‌هایی که کردیم، تا پایان سال جاری، ۲ میلیون از اتباع بیگانه غیرمجاز که از مسیرهای غیرقانونی وارد کشور شده و غیر قانونی هم اسکان و بعضاً غیرقانونی اشتغال پیدا کرده‌اند، حتماً مورد رسیدگی، جمع‌آوری و طرد قرار می‌گیرند.

 آن دسته از اتباع عزیزی که قانونی وارد کشور ما شده و اسکان و اشتغال دارند، مهمان ما هستند و سایه و چتر امنیت بر سر آن‌ها هم گسترانیده است و از حمایت انتظامی هم برخوردارند.

انتهای خبر/

نظرات بینندگان