کد خبر: ۲۹۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۶ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۱

پشت پرده های اهداف رژیم صهیونیستی از هدف قرار دادن بیت المقدس

رژیم صهیویستی مدت هاست که فلسطین را اشغال کرده و از هر فرصتی برای توهین به مقدسات مردم مسلمان فلسطین استفاده می کند.

روزنامه انقلاب در مقاله ای با عنوان " اسرائیل با هدف قرار دادن بیت المقدس به چه اهدافی دست خواهد یافت؟" به قلم مولانا اسرار الحق قاسمی نوشت: مسلمانان جهان امروز در حال گذر از دوره بسیار سختی می باشند. جریحه دار کردن احساسات مذهبی مسلمانان غیر قابل تحمل است. 

هر روز در اخباری از گوشه و کنار جهان شاهد موارد توهین های مذهبی از سوزاندن قرآن کریم گرفته تا گستاخی به شان پیامبر اسلام (ص) و یا بی حجاب نمودن زنان و دختران مسلمان هستیم. 

این گزارش ادامه داد: اخیراً در تازه ترین اخبار آمد که یهودیان برنامه موسیقی سه روزه ای را در بیت المقدس آغاز کرده اند. این خبر برای ملت مسلمان اندوه به همراه داشت، چرا که احساسات هر مسلمانی با بیت المقدس پیوند خورده است. سوال این است که آیا یهودیان برای برگزاری برنامه سه روزه موسیقی مکانی دیگر نیافته بودند؟
آیا به نظر نمی رسد که این کار آنها تعمدی بوده و هدف آنها آزار میلیون ها مسلمان است که قلب شان برای آزادی مسجد الاقصی در سینه می تپد؟ 

به گزارش جوان آنلاین، پیش از این نیز صهیونیست ها سعی نموده بودند تا با ایجاد لرزش های مصنوعی پایه های بنیاد این بنای مقدس را منهدم نمایند و حتی بعدها آنها از حمله به نمازگزاران نیز در داخل مسجد فروگزار نکردند. 

سوال اینجاست چرا اسرائیل از این اقدامات دست برنمی دارد و چرا لحظه ای از آزار و اذیت امت مسلم دریغ نمی کند؟ آیا توطئه خطرناکی در پشت پرده در حال شکل گیری است؟ گاهی تصور می شود که هدف اسرائیل از همه این شرارت ها تحریک مسلمانان است تا به میدان جنگ وارد شده و با اسرائیل و کشورهای اروپایی رو در رو شده و جنگ جهانی دیگر برپا شود. 

با توجه به این موضوع کشورهای جهان باید هشیار باشند و جلوی اسرائیل لگام گیسخته را بگیرند درغیراین صورت باید با پیامدهای ناخوشایندی مواجه شوند. 

گویا جهانیان قدرت دیدشان را در برابر سازش ها و توطئه های ددمنشانه اسرائیل از دست داده اند. 

این گزارش افزود: چند روز پیش خبری از وجود ۴۶۰۰ شهروند فلسطینی در زندان های اسرائیل منتشر شد و بدتر از همه ظلم و جوری که به آنها روا داشته می شود، مدافعان حقوق بشر را در جهان شرمنده می کند.
آنها نه به تسهیلات پزشکی دسترسی دارند و نه به ساده ترین امکانات، حتی آنها را از عبادت کردن نیز محروم کرده اند. 

از مطلب فوق می توان نتیجه گرفت که دشمنی در خون و رگ اسرائیلی ها علیه فلسطینی ها است و آنها هچ فرصتی را برای این عنادورزی از دست نمی دهند. 

اسرائیل نه در زندان بلکه پیش ازاین نیز از حمله به مناطق فلسطین نشین و حتی اردوگاه ها تا کشتن زنان و کودکان بی گناه دریغ نکرده است. این ثابت کننده آن است که اسرائیل بویی از انسانیت نبرده است و دشمن درجه یک آن است. 

مردم جهان باید هر چه زودتر به خود آمده و با اعمال فشار به اسرائیل جلوی این اقدامات ضدبشری ومغایر با اصول اخلاقی را بگیرند. باید به یاد داشت که مسجد الاقصی قبله اول مسلمین جهان است و حتی ضربه ای به این مسجد می توان روح و جان آنها را بلرزاند ولی آیا روزی خواهد آمد که اسرائیل به سزای اعمال خود برسد؟

نظرات بینندگان