کد خبر: ۳۳۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۵ - ۲۹ تير ۱۳۹۱

کلنگ احداث اورژانس استان فارس به زمین زده شد

کلنگ آغاز ساخت ستاد مرکزی اورژانس استان فارس به زمین زده شد.

به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، معاون درمان دانشگاه در این خصوص، گفت : ستاد مرکزی اورژانس استان فارس در حال حاضر در فضایی محدود فعالیت می‌کند که نیاز به گسترش آن ضروری بود.

دکتر افشین امینی افزود : ساختمان جدید این ستاد با 2 هزار متر مربع زیر بنا در 4 طبقه احداث می‌شود که برای ساخت به اعتباری افزون بر 6 میلیارد تومان نیاز دارد.

وی اظهار داشت : با ساخت ساختمان جدید، مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس به محل جدید منتقل می‌شود تا خدمات خود را در فضایی بهتر به مردم ارایه دهد.

دکتر امینی بیان کرد: در حال حاضر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس، در واحدهای مختلف خدمات خود را ارایه می‌دهد که برخی از آن‌ها عبارتند از اتاق بحران دانشگاه، سیستم مرکز پیام، واحد کنترل کیفیت، مدیریت، امور پایگاه شهرستان‌های شیراز، امور مالی، نقلیه، انبار، روابط عمومی، امور حقوقی و واحد فناوری اطلاعات و آمار.

وی با اشاره به اینکه مرکز پیام شیراز، روزانه پاسخگوی حدود 3 هزار تماس تلفنی می‌باشد، گفت:

هر روز حدود 220 تا 240 مأموریت 115 در سطح شهر شیراز انجام می‌شود، یعنی پایگاه های اورژانس 115 در نقاط مختلف شیراز هر روز 220 تا 240 مأموریت را برای خدمت رسانی به شهروندان شیرازی انجام می‌دهند.

پایان خبر/20

نظرات بینندگان