کد خبر: ۴۹۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۶ - ۲۱ دی ۱۳۹۲

رئیس مجمع نمایندگان فارس: اگر برخی نمایندگان خود را نماینده‌تر ندانند مجمع موفق می‌شود

نمایندگان فعلی احترام نمایندگان باسایقه را دارند و امیدواریم که آنها نیز این احترام را نگه دارند چرا که هر کدام از نمایندگان در حوزه خود کارشناس بوده و صاحب نظر هستند.
نوذر شفیعی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با شیرازه، درباره آخرین وضعیت توافق ژنو گفت: طبیعی است که اجرای توافقنامه ژنو کار آسان و ساده ای نباشد و با چالش هایی روبرو شود.

وی افزود: برای بحث درباره توافق ژنو باید به این نکته توجه کرد که سیاست های اعلامی و اعمالی در این خصوص، با هم تفاوت دارد.

شفیعی در توضیح سیاست های اعلامی بیان داشت: ممکن است طرف های غربی بسته به شرایط، واکنس ها و اظهار نظرهای متفاوتی داشته باشند، اما واقعیت این است که سیاست های اعمالی پیش می رود و ایران و آمریکا در خصوص توافق ژنو کار خودشان را انجام می دهند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تاکید کرد: مذاکرات در خصوص اجرای توافق نامه ژنو را مثبت و سازنده ارزیابی می کنم حتی اگر چالش هایی برای آن بوجود بیاید.

رئیس مجمع نمایندگان فارس همچنین درخصوص اقدامات خود برای هماهنگی بهتر بین نمایندگان در مجمع گفت: بایستی همه نمایندگان خود را در مجمع یکسان ببینند چه کسی که چندین دوره نماینده بوده و چه فردی که دوره اول نمایندگی‌اش باشد.

وی افزود: نمایندگان فعلی احترام نمایندگان باسایقه را دارند و امیدواریم که آنها نیز این احترام را نگه دارند چرا که هر کدام از نمایندگان در حوزه خود کارشناس بوده و صاحب نظر هستند.

شفیعی خاطر نشان کرد: هیچ فردی نباید خود را نماینده تر از دیگری بداند و با احترام متقابل و حضور به موقع در تمامی جلسات مجمع، می‌توان به آینده امیدوار بود.
انتهای پیام/523/2
نظرات بینندگان