کد خبر: ۵۲۹۰۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۸ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۲

در جلسه مجمع نمایندگان فارس با معاون رئیس جمهور چه گذشت؟

عصر امروز جلسه مجمع نمایندگان فارس با محمدباقر نوبخت معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور و با حضور وزیر راه و معاونین وی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی شیرازه، عصر امروز جلسه مجمع نمایندگان فارس با محمدباقر نوبخت معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور و با حضور وزیر راه و معاونین وی برگزار شد.

در این جلسه نمایندگان فارس با توجه به کاهش 47 درصدی اعتبارات طرح های عمرانی ملی فارس در سال 93 نسبت به سال 92 در مقایسه با کاهش 33 درصدی کل کشور، خواستار افزایش تخصیص بودجه سال 92 و تصویب تعداد طرح بیشتری از طرح های فارس برای تامین مالی از محل فاینانس خارجی شدند.

همچنین در جلسه عصر امروز، اعضای مجمع نمایندگان فارس، وضعیت نامناسب شاخص های راه، راه آهن، آب، اشتغال، درآمد سرانه و ... نسبت به شاخص های کل کشور را مطرح کردند و  قرار شد تعداد بیشتری از طرح های فارس از محل فاینانس تامین مالی و برای حل مشکل تامین منبع از صندوق توسعه ملی، طرح های سرمایه گذاری هم در صندوق و بانکها کمک شود.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲
3
با اين همه تلاش!!! فاينانس هم برسه دردي از مشكلات فارس دوا نميكنه مگر توجيه براي كانديداتوري نمايندگان ضعيف كنوني براي دور بعد مجلس...
قرارگاه خاتم ميخاد از ادامه پروژه پتروشيمي هاي اتيلن مركزي فارس كناره گيري كنه؟؟ و اين يعني چندسال عقب گرد تا پيدا شدن پيمانكار جديد و تسلط آن بر شرايط كاري و...
علی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲
0
لطفاً گزارشی از تعطیل بودن پروژه خط اتیلن مرکز تهیه کنید قرار بود سال 92 افتتاح شود