کد خبر: ۵۵۱۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۵ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳

فرماندار شیراز عضو افتخاری خانه خیرین فارس شد

خیرین علاوه بر اجر دنیوی دارای اجر اخروی هستند زیرا کارهای عام المنفعه در نزد خداوند متعال از جایگاه بسیار والایی برخوردار است.
به گزارش شیرازه، امیری فرماندار شیراز در دیدار با اعضای خانه خیرین فارس تاکید کرد: همکاری کلیه ادارات و نهادهای شهرستان برای کمک به خانه خیرین فرماندار شهرستان شیراز عضو افتخاری خانه خیرین استان فارس شد

بر اساس گزارش روابط عمومی فرمانداری شیراز، فرماندار شهرستان شیراز در دیدار اعضای خانه خیرین استان فارس ضمن قدردانی از فعالیت خانه خیرین به جهت تلاش های خدا پسندانه و امر خیر گفت: فعالیت خانه خیرین مقدس و برگرفته از دستورات قرآن کریم می باشد وتاکنون اقدامات خوبی توسط این عزیزان صورت پذیرفته است.
مصطفی امیری ادامه داد: کسانی که برای رفع حوائج مردم تلاش می کنند و با نیت هایی خالص با تکیه بر آموزه های دینی، اهتمام ویژه ای به امور اجتماعی مردم دارند انسان های شریفی هستند، چرا که خدمت به مردم اصل مقدسی است که جایگاه ویژه ای در پیشگاه خداوند دارد. عالی ترین مقام دولت در شهرستان شیراز با بیان اینکه کار خیرین، عمل بسیاربزرگ وستودنی است،
افزود: خیرین علاوه بر اجر دنیوی دارای اجر اخروی هستند زیرا کارهای عام المنفعه در نزد خداوند متعال از جایگاه بسیار والایی برخوردار است.

وی عضویت در خانه خیرین را جز افتخارات خود دانست و ضمن اعلام امادگی برای حمایت این امر خداپسندانه اضافه کرد: کمک به خیرین یکی از وظایف دینی ما است و در این خصوص ده درصد از حقوق ثابت خود را به صورت ماهیانه به این امر اختصاص خواهم داد.

امیری ادامه داد: مسئولین در قبال اجتماع و مشکلات آنان مسئولیت دارند که این امر جز نظام رفتاری ما است و باید بیشتر به آن توجه گردد.

فرماندار شیراز کار خیر را در قرب الهی حرکت از عرفان فردی به عرفان اجتماعی دانست و اضافه کرد: جوهره این عرفان خدمت است و خدمتی که با صدق نیت همراه باشد بهترین خدمت است  که البته کار خیر جوهره خدمت می باشد.

وی با اشاره به فعالیت های خانه خیرین و لزوم درآمد ثابت و پایدار انان پیشنهاد داد تا مجمع خیرین از شورای بازرگانان ایرانیان خارج از کشورخدمات دریافت کند.

وی همچنین به همکاری و هماهنگی کلیه ادارات و نهادهایشهرستان برای حضور فعال و کمک به خانه خیرین تأکید کرد.
فرماندار شیراز در پایان بر شکل گیری کمیته تخصصی متشکل از فرمانداری، بهزیستی، کمیته امداد دادستانی و نیروی انتظامی به منظور حل مشکلات خانه خیرین تاکید نمود.

گفتنی است در پایان عبدالعلی شمس مدیرعامل خانه خیرین فارس ضمن تشکر از توجه ویژه فرماندار شیراز برای خانه خیرین و عضویت افتخاری وی از ادارات سازمان ها و ارگان های فارس نیز به منظور حمایت بیشتر تاکید کرد.
نظرات بینندگان