کد خبر: ۵۸۲۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۱ - ۲۵ تير ۱۳۹۳

بخشدار جدید آباده طشک معرفی شد

امام جمعه آباده طشک گفت که بیایید با مردم صادق باشیم و وعده و قول های بی اساس به مردم ندهیم.
به گزارش شیرازه، مراسم تودیع ومعارفه بخشدار آباده طشک صبح روز سه شنبه مورخ ۲۴تیر ماه باحضور امام جمعه آباده طشک،فرماندار،معاون فرماندار اعضای شورای شهر و روستاها ومسولین محلی برگزار گردید.
بر اساس گزارش بختگان سیتی، درابتدای این مراسم پس از تلاوت قرآن هادی صنعتی بخشدار سابق اظهار داشت هر آمدنی رفتنی هم دارد و پست و مقام اجرایی هم همینطور است.

صنعتی گفت: خوشحالم که دست تقدیر الهی بر این شد که ۲۲ ماه پیش توفیق خدمت رسانی به مردم این منطقه به من داده شد واین مدت بسیار زود گذشت و امیدوارم که توانسته باشم گوشه ای از مسائل ومشکلات مردم را با تعامل دیگر مسوولین حل کرده باشیم.

صنعتی افزود: سعی کردم در این ۲۲ ماه نه بعنوان سرپرست یا بخشدار بلکه همان تلاشی را که درسروستان به عنوان فرماندار داشتم دراینجا داشته باشم و از تمام ظرفیت های آشنایی که با مدیران استان داشتم دررفع مشکلات استفاده کردم.

صنعتی درپایان ضمن قدردانی از امام جمعه ،مدیران ،شورای اسلامی شهر وروستا ومجوعه بخشداری گزارشی از عملکرد خود در حوزه های مختلف ارئه کرد.

سخنران بعدی مراسم امام جمعه آباده طشک بود. ایشان در بیاناتی به ذکر دو حدیث از معصومین پرداخت و اظهار داشت: خدایی ناکرده مسوولین نباید چیزی بگویند که شائبه دروغ داشته باشد و نتوانند انجام دهند که دراین صورت هم فی نفسه مسوول خواهیم بود و هم در قیامت.
 وی افزود: افزود بیایید با مردم صادق باشیم و وعده و قول های بی اساس به مردم ندهیم.

امام جمعه آباده طشک با تاکید بر حل مشکل مردم افزود: همه‌ی بخشداران و فرمانداران دوره های قبل خوب بودند و امیدوارم فرماندار و بخشدار جدید هم در رفع مشکلات تلاش خود را بکنند.
امام جمعه آباده طشک با ذکر خاطراتی از گذشته در خصوص استقرار بانک های ملی و کشاورزی و تقدیر از زحمات بخشدار سابق و درخواست پیگری درخصوص استقرار بانک مسکن از فرماندار به سخنان خود پایان داد.

مهندس امیری فرماندار شهرستان سخنران بعدی مراسم بود. مهندس امیری در ابتدای سخنانش با اشاره به مذاکرات اخیر تیم هسته ای کشور اظهارداشت: به تعبیر رهبر انقلاب تیمی از فرزندان انقلاب در عرصه دیپلماسی همچون سرداران دفاع مقدس مشغول پیکار با دیگر قدرتهای جهان هستند و تمامی مسوولین ارشد نظام تاکید بر حمایت از این تیم مذاکره کننده دارند البته فضای نقد و انتقاد باز است که این هم به نفع نظام و مردم است.

 وی افزود: متاسفانه در سالیان گذشته سوءتدبیر هایی وجود داشت که باعث شد قطعنامه هایی برعلیه کشور صادر شود و اینکه پرونده هسته ای ایران به شورای امنیت برود و این امروز متاسفانه دامنگیر کشور شده است و کشور را دچار مشکلاتی کرده است.

 امیری افزود: همان طورکه رهبری هم فرمودند ان شاالله با اتکال به خداوند، مردم و اقتصاد مقاومتی از این برهه عبور خواهیم کرد اما باید موانع ایجاد شده را هم با تدبیر رهبری عزیز و ریاست جمهور عزیز برداریم.

وی درادامه به دستاوردهای دولت یازدهم در این مدت پرداخت و گفت: احساس امنیت و آرامش، تورم نقطه به نقطه و زیر ۲۰ درصد، آرامش و ثبات در وضعیت اقتصادی و همچنین نگاه متفاوت و مثبت کشورها به ایران از دستاورد های دولت در این مدت است.

مهندس امیری در پایان ضمن تشکر از زحمات صنعتی و معرفی بخشدار جدید و ذکر سوابق کاری وی، با ذکر مصوبات سفراخیراستاندار قول مساعد در خصوص پیگیری و رفع مشکلات ازجمله بانک مسکن را داد.

سخنران پایانی مراسم حمیدرضا حیدری زاده بود. وی در سخنانی اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم در سایه تعامل با مسوولین سیاست های دولت تدبیر و امید را در منطقه پیاده کنیم. بخشدار جدید با قدردانی از صنعتی بخشدار سابق و فرماندار و مسوولین محلی و شوراها به سخنان خود پایان داد.
نظرات بینندگان